torek, 21. november 2023

Sta se zvezdnika odločila za spravo ali gre le za skupne počitnice zavoljo otrok?

Foto: Instagram William Levy

Elizabeth Gutiérrez je na Instagramu delila skupno fotografijo z Williamom Levyjem ter njunima otrokoma Christopherjem in Kailey. Družina na fotografiji stoji pred gradom in zdi se, da so skupaj na počitnicah.

Ta skupna fotografija je nastala po tem, ko je v nedeljo, 19. novembra, igralka mehiških korenin na svojih Instagram zgodbah delila sliko štirih kozarcev, s katerimi nazdravljajo, na njej pa je označila Williama Levyja in njegova dva otroka ter razkrila, da vsi štirje preživljajo čas skupaj.

Podoba igralskega para v družbi otrok daje njunim oboževalcem upanje na morebitno spravo zatem, ko sta pred meseci javnosti sporočila, da se razhajata.


Julija letos je William Levy po številnih govoricah o domnevnem razmerju s soigralko Samadhi Zendejas javno spregovoril o svojem ljubezenskem življenju. "Ljudje moji, po toliko lažnih onformacijah, vam bom povedal svojo resnico. Sam sem. Verjemite mi, imam več kot en razlog, da sem trenutno sam. Glede prihodnosti pa ne vem. Za zdaj sem osredotočen na svoje otroke in svojo kariero. Rad vas imam," je dejal.

Čeprav ne vemo, ali je ta fotografija z njunima otrokoma potrditev sprave kot para, je jasno, da Elizabeth in William skupaj preživljata kvaliteten čas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar