ponedeljek, 20. november 2023

Spregovorila je o novi seriji, katere scenarij jo je navdušil

Foto: fox.com.tr

Nesrin Cavadzade je veliko pozornosti nase pritegnila z vlogo Şahike v seriji Prepovedani sadež (Yasak Elma), katero je morala tudi predčasno zapustiti zaradi nesoglasij s producentom. Zdaj je igralka naredila korak naprej, saj si je izborila vlogo v novi turški seriji Şahane Hayatım (op. prev. Moje čudovito življenje).

Na turških televizijskih zaslonih je to serijo moč spremljati vsako sredo zvečer, pomembna lastnost tega projekta pa je, da v zgodbi prevladujejo močne in ambiciozne ženske. Nesrin v projektu, ki se je premierno pričel predvajati 1. novembra, nastopa v vlogi Melise. "Ko sem prvič prebrala scenarij, sem videla, da se ta projekt močno razlikuje od vsega, kar sem doslej počela. Vse od serije Üç Kuruş nisem bila tako navdušena nad katerim izmed scenarijev, ki so našli pot v moje roke," je priznala.


41-letne igralke pa ni navdušil le scenarij, temveč tudi lik, ki ga upodablja v zgodbi. "Vloga Melise se mi je zdela popolna zame. Takoj sem začela sanjati, kaj bi še lahko dodala svoji vlogi in kako jo razširiti. Mislim, da od tod izhaja moč tega projekta, zaradi česar sanjaš, se sprašuješ, zaradi česar navdušeno čakaš na naslednjo epizodo," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar