nedelja, 26. november 2023

Vloga v seriji Kraljica ritmaga je obogatila na poklicnem in zasebnem področju

Foto: Twitter Carlos Torres

Snemanja kolumbijske serije Kraljica ritma (La reina del flow) so se po dveh sezonah zaključila leta 2021, a se prah okoli te zgodbe še vedno ni polegel. Pred kratkim je o tej seriji za kolumbijske medije znova spregovoril eden izmed glavnih igralcev, Carlos Torres.

Igralec je v zadnjih letih zaradi delovnih obveznosti veliko potoval v Španijo, državo, v katero se je zaljubil. "Ta država me fascinira, vendar moram še bolje spoznati Barcelono. Kar dobro že poznam Madrid, saj moj brat tam živi že 15 let, sedaj pa je tudi moja mama zaročena s Špancem. V tem letu sem šest mesecev preživel v Madridu, naslednjih šest pa bom preživel v Kolumbiji," je razkril igralec.


Čeprav se je serija Kraljica ritma (La reina del flow) zaključila že septembra 2021, 35-letnega igralca še vedno povezujejo z njegovo vlogo Charlyja Flowa. "Ta projekt mi je spremenil življenje tako na osebnem kot na poklicnem področju. Serija mi je odprla vrata v druge države, kot je na primer Španija. Ta projekt je bil zelo pomemben v moji karieri," je priznal.

Carlos je v letošnjem letu špansko javnost navdušil z Netflixovo serijo Bienvenidos a Edén, ki se je zaključila po dveh sezonah. "Hudo mi je bilo, ko smo pred nekaj meseci prejeli novico, da tretje sezone ne bo, saj je to bil čudovit, neverjeten projekt. Zgodba me je osvojila že na samem začetku," je igralec izrazil svoje mnenje ob ukinitvi projekta.

V tujih medijih se še vedno pojavlja ogromno ugibanj in govoric o morebitni tretji sezoni serije Kraljica ritma (La reina del flow), vendar pri Netflixu dslej o tem še niso spregovorili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar