torek, 21. november 2023

Z vlogo Kenza v telenoveli El amor no tiene receta krade poglede

Foto: Instagram

Zatem, ko je uspešno sodeloval v prvi sezoni resničnostnega šova La casa de los famosos México, se je perujski zvezdnik Nicola Porcella uspel prebiti v igralski svet. Pred nekaj dnevi je pričel s snemanji nove Televisine telenovele El amor no tiene receta.

Pred nekaj dnevi je na svojem Instagramu objavil prve fotografije, na katerih pozira s soigralcem Danielom Elbittarjem, kjer lahko vidimo, kako bo videti v vlogi Kenza, ki jo bo v sklopu zgodbe interpretiral. "Ta par bo dal o čem govoriti v telenoveli El amor no tiene receta. Esteban in Kenzo, najboljša prijatelja," je zapisal ob fotografiji.

Ne smemo pozabiti, da omenjen projekt, ni prva telenovela, v kateri je 35-letni igralec kdaj sodeloval, je pa to njegov projekt v Mehiki.


Priznal je, da je že pred meseci, preden se je podal na to pot, poiskal učitelja igre, ki mu je pomagal premagati ovire na njegovi poti do uspeha. "Ni me sram priznati, da sem prosil za učitelja, prosil sem za učne ure, s katerimi bi odpravil svoj naglas, prosil sem za vse. Zelo sem vesel in zadovoljen z razvojem dogodkov. Zame je velik dosežek že dejstvo, da sem se uvrstil med igralsko zasedbo," je dejal v pogovoru z novinarjem Edenom Dorantesom.

Nicola je priznal, da je v Mehiki prisotna velika konkurenca v igralskem poklicu, zato je obljubil, da bo med delom dal vse od sebe. "Sem v Mehiki, dobro vem, kako velika konkurenca vlada tukaj, vem, da je tukaj veliko nadarjenih ljudi, zato je zame vse to še toliko večji blagoslov," je dodal.

Spomnimo, telenovela El amor no tiene receta naj bi se na mehiških televizijskih zaslonih premierno pričela predvajati v prihodnjem letu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar