sreda, 1. november 2023

Že dve leti je poročena z znanim igralcem iz sveta telenovel

Foto: Instagram Arantza Ruiz

Arantza Ruiz je v intervjuju za revijo Influencer šokirala, saj je med pogovorom razkrila, da je že dve leti poročena z znanim igralcem telenovel, ki trenutno sodeluje v seriji Ellas soy yo. Med pogovorom je 26-letna igralka presenetila z razkritjem, da se je leta 2021, po le dveh mesecih razmerja, poročila z igralcem Sebastíanom Fouillouxom.

"Že po dobrih dveh tednih najinega razmerja sva si rekla: "Kaj pa, če bi se poročila?" Poročila sva se dva meseca zatem, ko sva začela najino razmerje. Če bi bilo odvisno od naju, bi se bila poročila že prej, a v matičnem registru niso imeli drugega prostega datuma. Ta zakon traja že dve leti," je pojasnila 26-letna igralka.

Hči igralca Alejandra Ruiza je vidno ganjena poudarila, da je svojega moža spoznala prek njegovega bratranca in takoj, ko sta se spoznala, je vedela, da je on pravi zanjo. "Na dan, ko sva se spoznala, sva se pogovarjala do sedme ure zjutraj naslednjega dne. Domov me je peljal z motorjem. Bila sem povsem zasanjana. Izmenjala sva si telefonski številki in že naslednji dan me je povabil na drsanje s prijatelji. Morala sem ga zavrniti, ker sem imela družinske obveznosti, a sva se videla takoj v ponedeljek, bil je 14. februar. Tisti teden sva se videla vsak dan in že v petek me je vprašal ali bi želela biti njegova punca. Od takrat sva neločljiva, še istega dne se je preselil k meni," je razkrila.


Arantza je pojasnila, da sta svoje načrte o poroki skrbno skrivala, zanje sta vedela le njuna terapevta, ki pa sta mladeniča prosila, naj dobro premislita o tem koraku in se najprej bolje spoznata. "Ko preveč razmišljamo o stvareh, nikoli ne naredimo koraka naprej. Oba najina terapevta sta bila mnenja, da je najina želja po poroki neumna, saj bi se morala po njunem mnenju pred poroko bolje spoznati," je dejala.

V istem intervjuju je Arantza poudarila, da sta se kljub vsemu odločila, da se poročita, a je njuna poroka skoraj padla v vodo, saj bi morala isti čas, ko je bila predvidena njuna civilna poroka, biti tudi na snemanjih serije Como dice el dicho. "Nikomur nisva ničesar povedala in na dan poroke sva morala tudi na snemanja. Poroka je bila predvidena ob 11. uri zjutraj, na snemanjih pa sva morala biti ob 14. uri. Šla sva se poročit, podpisala sva papirje in si privoščila kosilo," je razkrila.

Ko je svojemu očetu razkrila, da se je poročila, se ni odzval, kot bi si želela, a je postopoma sprejel njuno odločitev. "Bil je besen, tako besen, da me je skoraj razdedinil, a je sčasoma zadevo prebolel," je priznala.


Arantza iskreno priznava, da njuna pot ni bila lahka, saj sta se morala nekaterim stvarem odpovedati, spet druge pa spremeniti, a je popolnoma prepričana, da je njen mož najboljša ekipa, kar jih je kdaj imela. "Pravijo nam, da morajo biti razmerja čudovita in popolna. Lahko rečem, da sem s to osebo, ki je tako drugačna od mene, dobila pravo življenjsko lekcijo. Kljub temu se imava super. On in jaz sva najboljša ekipa, kar sem jih kdaj imela v življenju," je priznala.

Arantza je tako prepričana v svoj zakon, da verjame, da se bo v družbi svojega moža postarala. "Veliko je stvari, ki jih še morava razrešiti. Jasno mi je, da je to razmerje, ki lahko traja vse življenje in oba si želiva le najboljše drug za drugega," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar