petek, 24. november 2023

Mehiška zvezdnica je razkrila, da je bila poročena z igralcem, ki je skrival svojo homoseksualnost

Foto: PrtScr YouTube

Splošno znano je, da se je Cynthia Klitbo v preteklosti zapletla v več romanc, ki so se izkazale za nesrečne. Vendar pa je v njeni preteklosti obstajala romantična zveza, ki je bila za igralko zelo zapletena, saj se je Jorge Antolín poročil z njo, ko je bila stara 23 let, da bi prikril svojo istospolno usmerjenost. Igralec jo je prepričal, da bo s poroko pomagala rešiti svoj ugled.

"Veste, kako kako me je zasnubil? V eni reviji so objavili fotografijo, na kateri sem bila z bivšim fantom, na drugi fotografiji so me v objekti ujeli z njim in na tretji, na kateri smo bili Eduardo, Palomo in jaz. Preprosto je pristopil do mene in mi je rekel, da se bom poročila z njim. Nič mi ni bilo jasno, zato sem ga vprašala zakaj. Rekel mi je, da želi s tem rešiti moj ugled, da mi nihče ne bo mogel reči, da sem prostitutka, saj mi bo dal svoje ime," je mehiška igralka presenetila s priznanjem v intervjuju z Matilde Obregón (YouTube).

Po pričakovanjih je bila zvezdnica navdušena nad prihajajočo poroko, ne da bi se zavedala, kaj njen bodoči mož skriva pred njo. "Imela sem že izbrano poročno obleko in nekega dne me je slišal govoriti po telefonu in mi rekel naj ne sanjarim o pravljični poroki. Jasno mi je dal vedeti, da se bova poročila le civilno, saj to ni cirkus, temveč samo korak do tega, da me bodo ljudje bolj spoštovali," je razkrila.


Po civilnem obredu jo je igralec odpeljal s poroke in tam se je začela nočna mora. "Prihaja poročna noč, seveda me ni odpeljal nikamor. Skoraj odvlekel me je iz poroke, iz svoje družine sem na obred lahko povabila le mamo in brate. Nisem se želela poročiti, a sem se poročila. Prišla je poročna noč in iz kopalnice je prišel oblečen v pižamo za starčke. Želela sem biti lepa zanj, a mi je rekel, da je farse konec, da se nama ni potrebno več pretvarjati. Odšla sem do hiše moje prijateljice Chachi," je omenila.

Jorge je nad njo izvajal popoln nadzor in psihično zlorabo, dokler njena mati, Elisa Gamboa Muñoz, ni ugotovila, da je zet homoseksualec. "Nekega dne nekdo potrka na vrata. Pred vrati stoji privlačen moški, ki sprašuje po Jorgeju Antolínu z nenavadnim izrazom na obrazu. Meni se ni posvetilo, kaj to pomeni, moji mami in prijateljici pa je bilo takoj jasno. Šla sem po moža v spalnico, kjer se je nahajal v času mojih obiskov in mu povedala, da ga pred vrati čaka moški. Od trenutka, ko je prebledel, ga prijel za roko in odvlekel na balkon, kjer mu je nekaj govoril z resnim obrazom, medtem ko se ga je ta moški nenehno dotikal. Moji mami je bilo takoj jasno, da se med njima plete romanca," je pojasnila.

Konec tega zakona je bil zelo težak za Cynthio Klitbo, pravzaprav jo je pahnil v depresijo, zaradi katere je poskusila narediti samomor. Na koncu ji je s pomočjo bližnjih uspelo preboleti to grenko preizkušnjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar