torek, 7. november 2023

Spregovoril je o svojem duševnem zdravju

Foto: IMDb

Pred nekaj dnevi je Sebastián Ligarde spregovoril o svojem boju z epizodami depresije, ki jih je večkrad doživel, z eno izmed njih se je soočil zatem, ko so mu diagnosticirali raka debelega črevesa. Od tistega trenutka naprej je spoznal, kako pomemben je odkrit govor o težavah v duševnem zdravju in zdaj brez oklevanja skuša o tem ozaveščati ljudi.

"Ko nekaj objaviš na svojih družbenih omrežjih, se pričneš zavedati pomena svojega profila. Pričneš se zavedati, da ne gre le za nečimrnost in stvari, ki so povezane z egom, vendar moraš to odgovornost prijeti za roge, kot pravijo. In če bom rekel nekaj, naj bo transcendentalno, bom o nečem poskušal ozavestiti javnost. Zbolel sem za tako hudo depresijo, da sem izgubil okoli 30 kg. Nisem vedel, da lahko depresivni ljudje zbolijo za anoreksijo, izgubil pa sem tudi zanimanje za pitje tekočine. Bil sem pripravljen na odhod v bolnišnico," je razkril v pogovoru za oddajo De primera mano (Imagen TV).


Igralec je pojasnil, kako se mu je uspelo rešiti iz te situacije. "Prekomerna delovna obremenitev me je rešila depresije. 18, 19 ur dnevno sem posvečal telenoveli, ki sem jo snemal v Peruju. Kot po čudežu mi je obilica dela pomagala na poti do ozdravitve. Zelo pomembno je, da ne jemlješ zdravil. Za zdravila se moramo posvetovati z zdravniki, ker obstaja veliko vrst antidepresivov;" je dejal.

69-letni igralec je tudi razkril, kaj je doživel med svojo prvo depresijo. "Zdaj sem v redu. Bil sem depresiven in to se mi je zgodilo dvakrat. Pri 17. letih sem poskušal narediti samomor. Ob depresiji, v katero sem zapadel pred dobim letom dni, sem se prav tako spogledoval z idejo o samomoru. To je zelo delikatna tema in zato se zdaj počutim v položaju, da lahko odkrito govorim o tem, kaj sem v življenju preživel," je presenetil z razkritjem.

Sebastián je vse ljudi, ki se soočajo z duševnimi boleznimi, pozval naj si poiščejo strokovno pomoč, poudarja pa, da je v takšnem stanju potrebno biti previden predvsem pri mladostnikih. "Če čutite depresijo, to splošno apatijo, če čutite to željo, da si ne želite več živeti, je zelo pomembno, da obiščete zdravnika. V nasprotnem primeru vas to lahko stane življenja. Presenečen sem nad številnimi podatki. 25 odstotkov prebivalstva trpi za duševnimi boleznimi, bodisi tesnobo, tesnobo, depresijo," je poudaril.

Ni komentarjev:

Objavite komentar