ponedeljek, 27. november 2023

Vloga v Netflixovem projektu, ki jo je Danna Paola pred nosom ukradla Valentini Buzurro

Foto: Instagram Valentina Buzurro

Valentina Buzurro je pred kratkim obudila spomin na trenutke, ko je Danna Paola dobila glavno vlogo v seriji, za katero se je borila tudi sama. 23-letna igralka je bila le korak od tega, a bi zaigrala v eni najuspešnejših Netflixovih mladinskih serij, a ji je vlogo pred nosom ukradla mehiška zvezdnica. V intervjuju za podkast Cafecito Conmigo je Valentina Buzurro potrdila, da je bila na avdiciji za špansko serijo Élite, natančneje za vlogo Lucrecie.

In čeprav je bila najprej obveščena, da je bila izbrana za eno izmed vlog v projektu, so se zadeve končale precej drugače. Glede na njene besede, ji je produkcijska ekipa obljubila, da ji bodo poslali letalsko vozovnico za Španijo, vendar le te nikoli ni prejela. "Bila sem navdušena. Poslali so mi scenarije za prve tri epizode. Povedali so mi, da bom naslednjih osem mesecev preživela v Španiji, da mi bodo poslali letalsko vozovnico. Bil je ponedeljek, rekli so, da moja vozovnica pride v petek. Poslovila sem se že od svoje družine in prijateljev. Pričel je petek, vozovnice pa ni bilo," se spominja igralka.


Valentina je priznala, da je pričakovala, da bo letalska vozovnica morda prispela z manjšo zamudo, vendar se to ni zgodilo. Nekaj ​​dni kasneje so pri Netflixu predstavili uradno igralsko zasedbo in med potrjenimi igralci je bila tudi Danna Paola, ki je na koncu nastopila v vlogi Lucrecie. "Nekaj dni pozneje sem videla, da so razkrili igralsko zasedbo, na katerem je izstopalo ime Danne Paole. Pozneje sem v njenih intervjujih izvedela, da je za avdicijo izvedela tik preden bi že morala odpotovati v Španijo na snemanja. Svojo avdicijo je po elektronski pošti poslala tik pred zdajci in je uspela," je dejala.

Ko je bila serija končno na voljo na ogled, je bila Valentina Buzurro navdušena nad zgodbo in samim sprejemanjem, ki je je bil ta projekt deležen med gledalci, zato se je odločila, da si želi v prihodnje sodelovati s to spletno platformo in tako je bilo. "Na koncu sem posnela štiri epizode in ena izmed njih je dejansko tudi izšla. Tudi to je žal del medija, dogajajo se takšne stvari. Vendar sem veliko delala, spoznala sem veliko ljudi, zabavala sem se. Ostala mi je želja, da bi še naprej delala z njimi," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar