četrtek, 9. november 2023

S filmom '¿Quieres ser mi hijo?' bosta porušila stereotipe

Foto: ViX+

Ludwika Paleta in Juanpa Zurita nastopata v glavnih vlogah filma '¿Quieres ser mi hijo?', romantični komediji, posneti za spletno platformo ViX+. Igralka poljskega porekla v tem projektu nastopa v vlogi Lu, ženske, ki se znajde v krizi, potem ko odkrije fantovo nezvestobo in izgubi službo. Juanpa na drugi strani nastopa v vlogi velikega žurerja Javierja, ki je hkrati tudi Lujin sosed.

Zapleti se začnejo, ko Lu v želji, da bi dobila službo svojih sanj, predlaga, naj se Javier predstavlja kot njen 19-letni sin, da bi se sama pred novimi delodajalci predstavila v vlogi družinske ženske, kar bi pripomoglo k temu, da bi dobila službo. Stvari se zapletejo, ko sta prisiljena preživeti konec tedna na podeželju in se med njima prižge iskrica ljubezni, zaradi česar oba podvomita o svojih vrednotah in življenju.

Foto: ViX+

"Verjamem, da je ta film prišel v času, ko sem bil pripravljen na to krivuljo učenja. Danes, ko gledam nazaj, ugotavljam, da je bil to popoln film zame. Pri zgodbi me je najbolj pritegnilo to, da se mi zdi, da se dotika tabu in hkrati tudi zelo moteče teme. To ni zgodba, kakršne ste vajeni gledati, to je zgodba, ki še ni bila prikazana v kinu, vendar je zgodba, ki se lahko zgodi komurkoli," pojasnjuje mehiški igralec in voditelj v intervjuju People VIP za People en Español.

Prepričan je, da njegov lik ne predstavlja princa na belem konju. "Javi ni alfa moški, ki rešuje princeso. Mislim, da ustvarjanje tovrstnih likov v današnjem času ni več potrebno. Javi je veliko bližje moškim te generacije in to mi je bilo zelo všeč," je povedal 27-letni igralec.

Juanpa je ponosen, da si je v tem projektu nove izkušnje lahko nabiral v družbi priznane igralke, kot je Ludwika Paleta. "Delo z Ludwiko me je očaralo. S svojim delom in odnosom je navdihovala vse sodelujoče v tem projektu. Je izredno profesionalna ženska, odlična v v tem, kar počne, in zna motivirati ljudi do te mere, da vsako stvar delaš 110-odstotno," je dejal igralec o svojih izkušnjah z veteransko igralko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar