torek, 14. november 2023

Producent telenovele Tierra de esperanza je razkril, kako je potekalo delo v tem projektu z njegovima hčerkama

Foto: TelevisaUnivision

Tierra de esperanza je izredno uspešna telenovela televizijske hiše Televisa, ki je v času predvajanja vsak večer beležila visoko gledanost. V glavnih vlogah sta navdušila Carolina Miranda in Andrés Palacios, med igralsko zasedbo pa se je uvrstila tudi Sofía Castro, ki je v vlogi Valentine tvorila glavni ljubezenski trikotnik v tej zgodbi. Mlada mehiška igralka, ki se je pred kratkim zaročila s svojim fantom, je v tej melodrami delala pod vodstvom svojega očeta, priznanega producenta Joséja Alberta Castra.

Seveda je zato zanimivo slišati, kako se je producent tokrat znašel v dvojni vlogi, saj svoji hčerki ni bil le oče ampak tudi šef. "Zabavno je bilo, ker me je zdaj končno ubogala. Vedno sem poskušal biti zelo spoštljiv. Večkrat sem imel priložnost delati z družino, od sestre Verónice, matere mojih hčera, do brata, ki je moja desna roka v celotnem administrativnem delu. Sodelovanje z družino je vedno lepo, čeprav to predstavlja tudi dvojno odgovornost, ker od njih zahtevaš več, ker moraš biti veliko bolj resen, bolj dosleden in profesionalen pri tem, kar počneš," priznava producent.

Foto: Mezcalent

Sofía pa ni bila edina producentova hči, ki je sodelovala v tem projektu, med igralsko zasedbo se je namreč uvrstila tudi njegova druga hči Fernanda, ki je poskrbela za izvedbo romantične pesmi glavnega para. "Fernanda je opravila izvrstno delo, posnela je res lepo pesem. Če ne bi bila lepa, je ne bi vključil v projekt. Tudi če se Sofía ne bi bila tako odlično odrezala na avdiciji, kot se je, ne bi bila izbrana med igralsko zasedbo," je poudaril.

José Alberto, ki zdaj že snema novo različico telenovele El maleficio s Fernandom Colungo v glavni vlogi, poudarja, da je bil vedno zelo iskren s svojima hčerkama. "Vedno sem bil zelo iskren z njima. Vedno sem jima govoril, da morata svoje delo opraviti na ustrezen in kakovosten način, če si želita sodelovati z mano. Prav tako sem od njiju vedno zahteval, da zavrneta vse tiste ponudbe, moje ali od koga drugega, če vidita, da ponujeno delo ni zanju," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar