petek, 24. november 2023

Ni le napisala romana, po katerem je posneta serija Tri sestre, temveč je tudi nastopila v glavni vlogi

Foto: Kanal D

Pri nas boste lahko danes spremljali šesto epizodo turške serije Tri sestre (Üç Kiz Kardes), ki bo s svojo zgodbo brez dvoma očarala slovenske gledalce. Gre za projekt, prirejen po istoimenskem romanu pisateljice İclal Aydın, v katerem sledimo življenjskim zgodbam treh sester, ki so odraščale v srečni družini. Pisateljica, ki hkrati nastopa tudi v glavni vlogi tega projekta, je razkrila, da je ta zgodba nastala zaradi pomanjkanja naivnih, ljubečih, gostoljubnih in sočutnih serij na televizijskih zaslonih.

İclal Aydın se je na televizijskih zaslonih pred tem projektom nazadnje pojavila leta 2018 v seriji Ege'nin Hamsisi. Od snemanj serij si je vzela velik premor. V tem času je nadaljevala svojo pisateljsko pot, saj je v tem času napisala roman Tri sestre (Üç Kız Kardeş), za katerega je priznala, da zgodbe najprej ni zgradila v obliki, ki bi bila primerna za izdajo knjige. 52-letna igralka je zgodbo najprej napisala v obliki scenarija za serijo, a se je sčasoma predala in zadevo preoblikovala v roman. Pravzaprav je turška zvezdnica zelo zadovoljna s to potezo. To, da je roman spremenila v serijo, bo prispevalo k temu, da bo zgodba postala trajnejša.

"Tri sestre sem si najprej zamislila kot zgodbo za televizijsko serijo, nato pa sem si premislila in jo spremenila v roman. Hvala bogu, da sem se tako odločila. Obstaja velik, nov, surov jezik, ki v zadnjih letih prevladuje v vsakdanjem življenju. In ta jezik me dela zelo nesrečno. Ta roman sem začela pisati z bolečino velike izgube vrednosti, ki sem jo čutila, ko nisem našla mesta zase in nisem mogla braniti svojih prepričanj. To ni nova zgodba, kakršne še ni bilo, a je v njej uporabljen jezik, ki ga zelo pogrešamo. Govorila sem, da ne morem biti oseba, ki pogreša človeško toplino, pripadnost, prijaznost in podobne pojme in je prizadeta zaradi njihove odsotnosti. Imela sem prav. Nisem bila edina. Izkazalo se je, da nas je bilo veliko," je dejala o svoji dilemi in odločitvi, ki jo je sprejela.


Igralka je bila nadvse vesela, ko so se pri produkcijski hiši Süreç Film odločili, da želijo njen roman popeljati na televizijske zaslone. "Iz mojih oči tečejo solze sreče," je dejala. Predvsem pa je İclal vesela, da so snemanja serije potekala v mestu Ayvalık, ki je zanjo zelo posebno.

Igralka in pisateljica je pojasnila, da se prav vsak njen roman prične v istem hotelu Cunda. "Cunda me ljubi, vendar jaz njo ljubim bolj. Solze sreče mi polzijo iz oči, ko gledam prizore, ki so bili posneti. Ta serija predstavlja uresničitev mojih sanj, to je moja nagrada," je priznala.

Serijo Tri sestre (Üç Kız Kardeş) lahko na programu Planet TV spremljate vsak delovnik ob 17. uri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar