torek, 14. november 2023

Obudila je spomin na to, kako ji je mama vedno stala ob strani in jo je branila na vsakem koraku

Foto: Mezcalent

Lucero je obudila spomin, kako ji je bila njena mama Lucero León v veliko oporo na njeni poklicni poti. Mehiška pevka in igralka je pred kratkim obiskala oddajo Despierta América (Univision), kjer je med drugim spregovorila tudi o svoji vrnitvi pred kamere s serijo El gallo de oro.

"Danes kot mama dveh otrok občudujem pogum svoje mame, saj je govorila z najvišje pozicioniranimi ljudmi v medijskem svetu. Ona je bila tista, ki je usklajevala in organizirala stvari, ker sem bila jaz takrat le deklica in nisem razumela teh stvari. Vedno je bila z mano, bila je moja menedžerka, a sva odločitve vedno sprejemali skupaj," je Lucero razkrila o svoji mami.


Lucero je hvaležna za to, kako jo je mama vedno branila. "Imela je veliko poguma in veliko vrednot. Vedno je govorila: 'Moja hči ni izdelek, ni škatla kosmičev ali mila, ki ga bomo prodali, v tem je, ker to želi početi, predvsem pa je moja hči'," je dodala.

Lucero je dodala, da je bila njena mama vedno z njo dan in noč, zdaj pa podpira tudi umetniško kariero svoje vnukinje Lucerito Mijares.

Ni komentarjev:

Objavite komentar