četrtek, 16. november 2023

Turška zvezdnica je razkrila, kako je dobila svoje nenavadno ime

Foto: Google

Mlada in uspešna igralka Su Burcu Yazgı Coşkun je bila pred kratkim gostja v oddaji Večer z İbrahimom Selimom, ki se snema za YouTube. 18-letna igralka, ki smo jo pri nas imeli priložnost videti v dveh epizodah turške serije Ženska (Kadın) je v intervjuju spregovorila o različnih temah, med drugim tudi kako je dobila ime.

"V moji družini so mi želeli s skupnimi močmi izbrati ime, vendar se nikakor niso mogli odločiti za en sam predlog. Tako mi je sestra izbrala ime Su, oče je izbral ime Burcu, mamina izbira pa je bilo ime Yazgı," je razkrila vedno bolj uspešna igralka, ki je zadnji dve leti navduševala v turški seriji Kardeşlerim, o nastanku njenega nenavadnega imena.

Foto: Google

Mlado nadobudno igralko ki je končala srednjo umetniško šolo v Peri, je umetnost vedno zanimala v vseh njenih oblikah. "Obožujem igralski poklic. Nikoli se nisem obremenjevala s svojimi vlogami v serijah, delo mi je bilo zelo všeč. Sem umetniška duša in me zanimajo vse veje umetnosti, saj igram tudi klavir, rada plešem, obiskujem tečaje hip-hopa, flamenka in baleta," je dejala. Brez dvoma jo vse te dejavnosti ob delu precej zaposlujejo.

Su Burcu Yazgı pa je razkrila tudi o čem sanja izven igralskega poklica. "Obožujem konje, v prihodnosti bi rada imela svojo zemljo, kjer bi vzgajala konje," je presenetila z razkritjem.

Mlada turška zvezdnica se nerada skriva in brez strahu rada pove, kaj misli. "Sem transparentna oseba, dobro komuniciram z drugimi, saj svoja čustva pokažem zelo jasno. Mislim, da se mi po razočaranju ni treba takoj zbrati, človek mora iti skozi proces žalovanja, če je potrebno jokati, je pač treba jokati, človek mora doživeti to bolečino," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar