sreda, 8. november 2023

Konec meseca v mehiške kinematografe prihaja film Papá o mamá s Silvio Navarro in Mauriciem Ochmannom v glavnih vlogah

Foto: Globalgate Entertainment

V četrtek, 30. novembra, v mehiške kinematografe premierno prihaja film Papá o mamá, v katerem v glavnih vlogah nastopata Silvia Navarro in Mauricio Ochmann. Film je dejansko priredba francoskega filma z naslovom Papa ou maman.

Florencia (Silvia Navarro) in Vicente (Mauricio Ochmann) sta popolna zakonca. Uspešen par, ki je vedno naredil vse, da bi bila uspešna v svojih službah, poleg tega pa se vedno trudita biti najboljša starša. Zato sta se odločila tudi za popolno ločitev. Po odlični ponudbi za službo se morata Florencia in Vicente odločiti, kdo bo obdržal otroke, zaradi česar se njuni življenji spremenita v nočno moro. Oba sta pripravljena storiti vse, da NE bi dobila skrbništva nad svojimi otroki, slednji pa so pripravljeni narediti vse, da bi njihova družina ostala cela.

Med igralsko zasedbo filma so se med drugim uvrstili še Aranda Sökol, Axel Madrazo, Erick Terroba, Mauricio Barrientos, Verónica Toussaint, Bárbara López, Armando Hernández, Giselle Kuri, Christian Chávez in Nora Velázquez.

Foto: Globalgate Entertainment

"Zelo vznemirljivo je in tudi odlična izkušnja sodelivati v prvi komediji v režiji Ernesta Contrerasa. Sodelovati z igralcem Mauriciem Ochmannom je nekaj, kar me navdaja z veseljem. Zelo sem srečna, da sem imela priložnost sodelovati s tema dvema neverjetnima moškima," je priznala glavna igralka Silvia Navarro.

"Vesel sem, da sem postal del tega projekta in sem lahko sodeloval z režiserjem Ernestom Contrerasom, katerega globoko občudujem in s katerim sem si zelo želel sodelovati. Papá o mamá je zelo zabaven in prikupen film za vso družino, v katerem vem, da bodo gledalci zelo uživali. Z veseljem sem si glavno vlogo delil s Silvio Navarro, kolegico, ki jo poznam, občudujem in spoštujem že vrsto let. Nikoli prej nisva imela priložnosti sodelovati in mislim, da nama je uspelo ustvariti nekaj zelo posebnega, z nji, z mladimi igralci, ki so nastopili v vlogi najinih otrok in s preostalo vrhunsko igralsko zasedbo. Mislim, da smo vam pripravili res odličen film," je svoje dodal Mauricio Ochmann.

Video: YouTube

Ni komentarjev:

Objavite komentar