ponedeljek, 13. november 2023

Tako se je mehiška zvezdnica pripravljala na vlogo v telenoveli Eternamente amándonos

Foto: TelevisaUnivision

Alejandra Robles Gil je mehiške gledalce navdušila z vlogo Paule v telenoveli Eternamente amándonos, v kateri pa ni le nastopila v glavni vlogi, temveč je bila postavljena pred poseben izziv. Njena junakinja je namreč igrala kitaro, česar sama prej nikoli ni niti poskusila.

Paula je bila umetnica v pravem pomenu te besede, saj ni le pela, temveč je igrala tudi kitaro in Alejandra jo je upodobila na najboljši možen način. "Produkcijska ekipa je bila zadolžena, da mi poišče učitelja. Prve ure so bile precej zanimive, saj sem prišla na učno uro in mi je učitelj rekel: 'To pesem boš zaigrala v tem prizoru pod akordi so, do, la.' A sem ga morala ustaviti, saj nisem imela pojma kako to zaigrati. Na začetku sem se ves čas učila in veliko vadila. Bili so dnevi, ko sem celo noč vadila igranje pesmi, ki sem jo morala naslednji dan odigrati na snemanjih," je razkrila igralka.

Alejandra je priznala, da je bilo izrednega pomena Pauline prizore pokazati kar se le da resnično in ni kaj reči, to ji je odlično uspelo. "Zelo pomembno je bilo zame, za produkcijsko ekipo, za glasbeni oddelek, da sem v prizorih s kitaro sama odigrala pesmi. Vse note in papirje, ki ste jih videli na zaslonih, sem resnično uporabljala, saj sem v vsakem prizoru sama odigrala vse akorde na kitari. Mislim da to daje veliko življenja in resničnosti zgodbi, saj sem gledalcem lahko predstavila to strast mojega lika, pred kamero sem bila sproščena in vidi se, da teh prizorov nisem odigrala s kakšno posneto kitaro," je še dodala igralka, ki je gledalce s tem projektom navdušila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar