nedelja, 25. avgust 2024

V Mehiki se pripravlja nova telenovela Valentina, mi amor especial, ki bo javnosti poskušala približati temo avtizma

Foto: Instagram Mauricio Novoa

Mehika je še vedno ena od držav z največjo produkcijo telenovel in serij. Pred kratkim je Mauricio Novoa potrdil, da bo nastopil v glavni vlogi telenovele Valentina, mi amor especial, ki jo pripravljajo kar tri produkcijske hiše in sicer Zee Entertainment Enterprises, VIP 2000 TV in Yahaira Films Valentina. Premiera telenovele je predvidena v prvem četrtletju prihodnjega leta.

27-letni igralec je razkril, da bo v projektu nastopil v vlogi zasanjanega moškega, obožuje tehnologijo, a se sooča tudi s pomembnimi izzivi. "To je zgodba o nevrodivergentnem dekletu. Gledalce smo želeli malce osvetliti o vprašanju avtizma. Težave mojega lika v zgodbi se začnejo, ko spozna dekle in se začne zaljubljati v njeno neizmerno sposobnost kodiranja in algoritmov ter vsega, kar vključuje razvoj zelo kompleksnih aplikacij za podjetje," je razkril igralec.

Mauricio je omenil, da projekt sestavlja 60 zelo dramatičnih epizod. "Zelo se veselim tega projekta in prepričan sem, da mi bo pomagal pri moji rasti, tako na poklicnem kot tudi na zasebnem področju," je dodal.

Foto: Instagram Mauricio Novoa

Mauricio Novoa je v svet slavnih vstopil pred nekaj leti, vendar je svoje prve korake naredil v svetu glasbe. "Glasba bo vedno imela zelo velik prostor v mojem življenju. Še vedno pišem glasbo, ves čas pojem. Igralstvo mi je dalo veliko blagoslovov in to je nekaj, kar sem odkril pozneje in je postalo tudi zelo velika strast, a glasba je vedno tu zame," je priznal.

Za konec je zagotovil, da uživa v novi fazi svoje kariere. "Dandanes mislim, da resnično uživam tam, kjer sem, in resnično cenim vsako priložnost, ki mi je dana," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar