nedelja, 25. avgust 2024

Ekstremna sprememba zunanjega videza, za katero je igralec poskrbel zaradi serije El conde: Amor y honor

Foto: Instagram Roberto Romano

V intervjuju za spletni portal People en Español je Roberto Romano priznal, da je bila vloga Felipeja Zambrana v Telemundovi seriji El conde: Amor y honor čudovita izkušnja, a je predstavljala tudi velik izziv, saj je moral igralec zaradi te vloge poskrbeti za veliko preobrazbo svoje zunanje podobe.

Po informacijah, ki jih je razkril, je produkcijska ekipa od njega zahtevala, da mora izgubiti 10 kilogramov, če želi nastopiti v tej vlogi. "Običajno imam nekje 83 do 84 kilogramov. S to težo sem tudi prišel na priprave tega projekta. Spomnim se prve stvari, ki mi jo je takrat dejal Miguel Varoni: 'Imaš popolno telo in vse, kar želiš, vendar to ni projekt, kjer to potrebujemo, zato boš moral izgubiti nekaj kilogramov'," se spominja mehiški igralec.

Foto: Instagram Roberto Romano

Roberto priznava, da je bilo prijetno delati s Fernandom Colungo, ki je v tem projektu nastopil v glavni vlogi. "S Fernandom sva se dobro ujela pred kamerami. Z njim nisem imel toliko prizorov, kot s Sergiem in Chantal, a se je med nama uspelo razviti lepo prijateljstvo v tistem kratkem času, ko sva se družila. Pred najinim prvim srečanjem sem bil zelo živčen, a so bili moji strahovi odveč, saj je Fernando zelo prijazen človek," je dejal.

Roberto pa ni nastopil le v tej seriji, ampak se bo na televizijskih zaslonih kmalu pojavil v novem Telemundovem projektu. "Telemundu sem neizmerno hvaležen za vso podporo in zaupanje, ki so ga izkazali vame, v moje delo in ta veliki cilj. Sed de venganza je res velik projekt v moji karieri, v snemanjih sem res užival," je priznal.

Za konec je nekaj besed namenil tudi svojim načrtom na poklicnem področju, med drugim si želi preboja v Hollywood. "Že odkar sem stopil v svet igralstva, sem povedal, da si želim priti v Hollywood in na tak ali drugačen način je to moj glavni cilj. Da bi dosegli svoje cilje, moramo včasih delati majhne korake proti zmagi in delo v Miamiju definitivno pomeni, da se počasi bližam cilju," je dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar