sobota, 10. avgust 2024

Spregovoril je o svojih odvisnostih od drog in alkohola

Foto: Instagram Arath de la Torre

Arath de la Torre je bil dolga leta zasvojen, a je priljubljeni zvezdnik telenovel zdaj opustil svoje grde razvade drog in alkohola. Ob promociji njegove nove gledališke igre Marihuanólogos je mehiški igralec in komik podrobneje spregovoril o času, ko je bil zasvojen s temi substancami.

"Da, užival sem marihuano. Resnica je, da sem se imel zelo dobro. Ne pravim, da bi to morali prakticirati, nikoli ne bom ena tistih oseb, ki spodbuja uživalje drog. Ne, nikoli ne bom za to, da si ljudje škodujejo. V svojem primeru lahko povem, da sem užival različne substance, užival sem, smejal sem se, pomagale so mi pri kreativnosti in na različnih področjih. Zdaj pa je v moje roke prišla ta ledališka igra, ko sem trezen in čist. Najbolj smešno je, da sem te stvari užival dolga leta, zdaj pa ne bi pokadil niti cigarete," je priznal za oddajo De Primera Mano (Imagen TV).


A to še ni bilo vse, prav tako televizijski voditelj je zlorabljal tudi alkohol. "Ne morem zanikati tega, kar sem počel v preteklosti. Ne govorim le o uživanju marihuane, pravkar sem namreč dopolnil tudi osem let odkar ne uživam alkohola, zaradi česar sem res srečen. Bodimo iskreni, tudi dovoljene droge, kakršna je alkohol, uničujejo družine, povzročajo nesreče, ubijajo, povzročajo cirozo in še marsikaj," je priznal.

S tem projektom želi 49-letni igralec na mizo postaviti vprašanje o marihuani. "Obstaja velik tabu, kar se te teme tiče. Mama mi je rekla, da boš končal kot lončar na vogalu. No, res sem končal na vogalu, a ne kot marihuana. Živim iz dneva v dan, poskušam živeti bolj zdravo," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar