četrtek, 29. avgust 2024

Priznal je, da je bila Sandra Echeverría vedno ženska njegovega življenja

Foto: Instagram Leonardo de Lozanne

Po več razhodih in ponovnih spravah sta Leonardo de Lozanne in Sandra Echeverría trenutno v najboljšem trenutku njunih razmerij. Leonardo je pred kratkim za oddajo Hoy razkril, kako se je na prvi pogled zaljubil v svojo srčno izbranko.

"Med mano in Sandro je bila od prvega dne, ko sva se spoznala, posebna povezanost. Kar nekaj je bilo prijateljev, ki so bili mnenja, da sva prava za skupaj in so naju želeli predstaviti. A midva sva se spoznala na povsem spontan način, na delu," je razkril.

Foto: Instagram Leonardo de Lozanne

Mehiški maneken, modni oblikovalec, pevec in tekstopisec je priznal, da Sandra nikoli ni zapustila njegovega srca. "Ko sem jo spoznal, sem si takoj rekel: 'Ne vem, kaj se bo zgodilo z njo, ampak vedno si jo želim v svojem življenju.' Želel sem si, da bi bila vedno ob meni, ne glede na to ali kot prijateljica, partnerka, karkoli. Sandra je ena tistih ljudi, ki te očarajo s svojim veseljem, vzdušjem, karizmo in osebnostjo, predvsem pa s svojo lepoto. Vedel sem, da se bo med nama rodilo nekaj dobrega," je dodal.

Par je z družino pred kratkim počitnikoval v Evropi. "To je potovanje, ki smo ga načrtovali že dolgo in nam ga je le uspelo uresničiti. Morda je bilo malo težko, saj smo odšli za dlje časa, ampak bila sva z otroki, imeli smo se lepo, celotno potovanje je bilo zelo prijetno. Imeli smo lepo vreme in bili smo zelo zadovoljni," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar