nedelja, 25. avgust 2024

Emmanuel Palomares, igralec v nenehni rasti: od melodrame Vivir de amor do Aventurere in nove telenovele

Foto: Instagram Emmanuel Palomares

Emmanuel Palomares je postal eden najbolj iskanih in zaželenih igralcev telenovel v tem trenutku. Venezuelski igralec je pred nekaj meseci zaključil snemanja telenovele Vivir de amor, v kateri si je glavno vlogo delil s prav tako venezuelsko igralko Kimberly Dos Ramos.

"Moje sodelovanje v telenoveli Vivir de amor le še utrjuje mojo odločitev, da bom svojo pot nadaljeval v poklicu, do katerega čutim močno strast, z raznolikimi vlogami in v podjetju, ki ima ogromen obseg. To čutim pri ljudeh, ko me objamejo in mi z veliko naklonjenostjo povedo, kako se povezujejo z mojim likom ali zgodbo. Z vsakim projektom nedvomno rastem, ker kot igralec posojam čustva, svoj glas. Čutim, da z vsakim likom raste tudi Emmanuel in to je del lepote te kariere," je igralec zatrdil v pogovoru za People en Español.

34-letni igralec si trenutno z Irino Baeva deli glavno vlogo v gledališki igri Aventurera. "Ta izkušnja je precej kontroverzna, saj si nikoli nisem predstavljal, da bom sodeloval v projektu, ki bo nase pritegnil toliko različnih mnenj. Predvsem, ker moram govoriti zase, je to edinstvena izkušnja, saj mi omogoča, da sem si bližje z občinstvom. To je delo, ki ga je režiral Eric Morales, režiser s katerim sem si res želel sodelovati, produciral pa ga je Juan Osorio. In poleg vseh pogovorov, polemik, je to ikonična mehiška zgodba z živim orkestrom spektakularne glasbe, ki je vredno ogleda in uživanja, vi pa si lahko ustvarite lastno mnenje," je poudaril.


Igralec meni, da so bila mnenja, ki jih je Irina prejela za njeno sodelovanje pri tem delu, precej agresivna. "Ampak ljudem ne moremo preprečiti, da bi podali svoje mnenje, vsaka oseba je drugačna in mislim, da gre za to. Kar lahko naredimo, je, da povabimo javnost, da nam da priložnost, ogleda predstavo, uživa ​​v našem delu in si ustvari individualno mnenje, ki je tako pomembno. Irina se res zelo trudi in daje res celo sebe, da bi zagotovila najboljšo glavno junakinjo, ki jo potrebujemo," je poudaril.

Emmanuel pa bo v kratkem v Mehiki pričel s snemanji nove telenovele, La señora García, ki jo pripravlja producent José Alberto Castro. "Srečen sem in vesel, ta novica me navdušuje. José Alberto Castro je producent, s katerim sem si resnično želel sodelovati, ker seveda poznam njegove zelo uspešne projekte. Zlasti ta zgodba je zelo dobra z izvrstno igralsko zasedbo," je povedal.

Igralec si bo snemalne forume v tem projektu znova delil z Oko Giner, s katero sta lani navdušila v glavnih vlogah telenovele Družinski grehi (Perdona nuestros pecados). "Znova bom sodeloval z mojo drago Oko, kar še dodatno potrjuje, da so ljudje videli kemijo med nama. Sva že govorila in sva oba nad tem navdušena," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar