ponedeljek, 19. avgust 2024

Po nesreči je končala na urgenci

Foto: Instagram Karol Sevilla

Mehiška igralka Karol Sevilla je razburila svoje oboževalce, saj je doživela grdo nesrečo, zaradi katere je morala obiskati urgentni oddelek bolnišnice. Na Instagramu je sporočila, da je doživela nesrečo in si poškodovala gleženj.

"Žal vam moram sporočiti, da sem pred dvema dnevoma v svoji hiši doživela nesrečo, kjer sem si poškodovala gleženj. Štiri do šest tednov bom morala nositi mavec, nato pa me čaka še fizioterapija," je 24-letna zvezdnica, ki je navdušila v mladinski telenoveli Jaz sem Luna (Soy Luna), razkrila svojim 17. milijonom sledilcev.

Foto: Instagram Karol Sevilla

Pojasnila je, da mora zaradi tega neljubega dogodka prestaviti datume svoje turneje. "Iz tega razloga sem prisiljena prestaviti turnejo. Kot dobro veste, sem se v zadnjem času pripravljala, da vam ponudim kakovostne koncerte," je dodala.

Na koncu je vse tiste, ki že imajo kupljene vstopnice, prosila za razumevanje. "V tem času, ko moram okrevati, prosim za razumevanje. Sledite mojim družbenim omrežjem, da boste obveščeni o novih datumih. Hvala. Z ljubeznijo, Karol," je zaključila svoj zapis.

Ni komentarjev:

Objavite komentar