ponedeljek, 5. avgust 2024

Ganjen je spregovoril o zaroki svoje hčerke

Foto: Instagram Eduardo Capetillo

Za družino Capetillo – Gaytán so bili zadnji dnevi zelo srečni, saj se je zaročila najmlajša hči Eduarda Capetilla in Biby Gaytán, Alejandra. V kratkem pogovoru z mehiškimi mediji je nekoč priljubljeni meniški igralec in pevec ob hčerini sreči potočil tudi nekaj solz.

"Zelo sem čustven, kako ne bi bil? Zdaj sem uradno star, moja hči se bo poročila. Že v oddaji Juego de voces so mi povedali, da sem zelo jokav, kaj naj, res sem. Vsa ta zunanja podoba močnega moškega je le 'fasada' moje krhkosti. Ljudje, ki kažejo veliko poguma in ga razkazujejo, to počnemo zaradi svoje krhkosti," je pojasnil 54-letni igralec.


V pogovoru je igralec tudi priznal, da ga njegova deklica nenehno kliče in sprašuje o podrobnostih o organizaciji njene poroke. "To so velike sanje moje deklice, to je vedno bilo na njenem radarju in njena sreča je tudi moja. Zdaj, ko se pogovarja z mano in me prosi, naj ji pomagam organizirati nekatere stvari, to z veseljem storim. Vsak dan se pogovarja z mano, zaradi časovne razlike vstanem malo zgodaj, a sem vesel in vsak dan priporočam: prepusti se, sprosti se in uživaj, ker je to edinstven trenutek v tvojem življenju," je zaključil. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar