nedelja, 25. avgust 2024

To je bil prvi fant Irine Baeva v Mehiki

Foto: Google

Številni so prepričani, da je bil Emmanuel Palomares prvi fant ruske igralke Irine Baeva v Mehiki, a se motijo. Veliko prej je njeno srce osvojil inženir. Alfredo Abundis je bil prvi Mehičan, ki je osvojil njeno srce. Kmalu po njenem prihodu iz Rusije sta se zaljubila.

"Bil sem na polovici svojega študija, ko sem opazil njen oglas, da si želi najeti sobo v Mehiki. Ravno sem pomagal svojemu stricu, ki je urejal hišo. Stopil sem v stik z njo. Pogovarjala sva se šest mesecev," je moški razkril o njenih prvih korakih selitve v Mehiko.

Alfredo je bil tisti, ki ji je leta 2011 izrekel dobrodošlico v Mehiki. "Iskat sem jo šel na letališče in jo pripeljal v njen novi dom. Prišla je s svojimi zmožnostmi, jaz ji nisem pri ničemer pomagal," je poudaril.

Foto: Google

Njuna romanca je trajala tudi v času, ko je Irina že obiskovala Televisino šolo za igralce CEA. "Prišla je trdno odločena, da bo študirala na CEA, želela je postati igralka, bila je zelo disciplinirana. Prvo leto ji ni uspelo. Drugo leto ji je uspelo in bila je tako srečna. Preselila sva se v neposredno bližino Televisinih prostorov. Ona je cele dneve preživljala na Televisi, jaz pa sem vsako jutro odšel na delo," je razkril.

Alfredo je priznal, da sta se razšla zaradi njegovih strahov in različnega življenjskega sloga. "Šlo ji je zelo dobro, na Televisi so jo imeli zlo radi, med vsemi svojimi sošolci je izstopala. Vedel sem, da bo uspešna. Takrat so me odšli dvomi. Verjel sem, da ne bo ostala z mano, ko pa bo na razpolago imela toliko igralcev. Morda so to bile moje negotovosti, a sva se razšla preden bi me ona lahko zapustila," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar