ponedeljek, 19. avgust 2024

Gala Montes: "Že od malih nog sem vedela, da so mi všeč ženske"

Foto: Instagram Gala Montes

Zahvaljujoč svoji pristnosti ter neposredni in nefiltrirani osebnosti je Gala Montes postala ena izmed favoritinj za zmago v drugi sezoni resničnostnega šova La casa de los famosos México. Tik pred vstopom v tekmovanje tega uspešnega resničnostnega šova, ki ga vodi Galilea Montijo, in sredi spora z mamo, je mlada mehiška igralka v prenosu v živo na družbenih omrežjih razkrila, da je biseksualka.

Gala je zdaj o tej temi spregovorila tudi v najbolj znani hiši mehiške televizije. "Iskreno povedano sem že od malih nog vedela, da so mi všeč ženske. Toda za mojo mamo je bila najhujša stvar doma imeti homoseksualno hčer. Tega ji nikoli nisem povedala, izvedela je istočasno z vsemi, v mojem prenosu v živo pred nekaj tedni," je 24-letna igralka in pevka med barvanjem las priznala enemu izmed tekmovalcev.

Foto: Instagram Gala Montes

Z njeno sestro je bilo drugače. "S sestro sva šli pred mojim vstopom v ta šov na potovanje. Takrat mi je rekla, da želi govoriti z mano. Sama sem takrat bila ravno v začetni fazi razmerja z enim dekletom in želela sem si odkriti ali to kam pelje. Takrat me je sestra presenetila z izjavo, da je v razmerju z žensko. Rekla sem ji, da tudi jaz. Dobro sva se nasmejali na ta račun. Vedeli sva, da bo mama dobila srčni napad zaradi tega. Sestra je sama odkrila svojo spolno usmerjenost in da se mi je zelo bala povedati, ker je mislila, da jo bom obsojala, kot jo bo mama, a sva si namesto tega izkazali medsebojno podporo," je še dodala.

Da je njena mama izvedela za njeno spolno usmerjenost, je zanjo pomenila osvoboditev. "Osvobodila sem se, osvobodila se je moja sestra, bilo je res lepo," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar