sreda, 21. avgust 2024

Razkrila je, zakaj se je preselila v ZDA

Foto: Instagram Sherlyn

Čeprav se mehiška igralka Sherlyn vrača v svet telenovel, se je pred kratkim preselila v tujino. Zdaj je z mehiškimi mediji spregovorila o razlogih, zaradi katerih je zapustila Mehiko in se preselila v Miami (ZDA).

V intervjuju za EBN je pojasnila, da je sin njena prioriteta in je bil tudi glavna spodbudak tej odločitvi. "Prvotno sem se preselila zaradi sodelovanja v resničnostnem šovu '¡Mira quién baila!', nato pa sem tukaj ostala, ker se mi zdi dober kraj, kjer bo moj sin odraščal," je povedala igralka, ki se je pred kratkem razveselila premiere njenega novega filma Cazadoras de millonarios.

Video: YouTube

Čeprav je zadovoljna s svojo odločitvijo, hkrati priznava, da pogreša toplino svoje družine in svoje zemlje. "V Mehiki sem obkrožena z družino, prijatelji, tisoč stvarmi, ki jih moram narediti. Toda ta selitev v Miami mi je pomagala spoznati, da se medsebojna ljubezen ohrani ne glede na razdaljo ali čas," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar