sobota, 31. avgust 2024

Je mehiški igralec znova našel ljubezen?

Foto: Instagram Arturo Carmona

Po ločitvi od Alicie Villarreal je imel Arturo Carmona več razmerij. Med drugim se je skoraj ponovno sprehodil do oltarja z mehiško igralko in televizijsko voditeljico Jacqueline Bracamontes, zatem pa se je v razmerje podal tudi z Aracely Arámbula. Sledilo je še nekaj kratkih romanc in dolgotrajni samski stan.

Zdaj se je igralec zapletel v razmerje z mlajšo žensko, ki naj bi bila ena izmed plesalk v gledališki igri Perfume de Gardenia, v kateri trenutno oba sodelujeta. "So stvari, ki jih ni mogoče zanikati. So stvari, ki se jih ne da skriti. Zelo sem zadovoljen," je dejal mehiškim medijem ob premieri igre.

Foto: Instagram Arturo Carmona

Čeprav se ni želel poglobiti v to temo, je nekdanji nogometaš spregovoril, kako je z njegovo bivšo ženo potem, ko so v javnost prišle fotografije njenega moža z drugo žensko. "Z Alicio nisem govoril, več kot očitno je, da potrebuje čas in prostor. Poskrbeti mora zase, da bo mirna in bo lahko sprejela najboljše odločitve. Dobro ve, da mora v roke prijeti telefon in poklicati, če me potrebuje. Ima vso mojo podporo. Moja hči je z njo in ji je v oporo. Čakamo in upamo na najboljše," je pojasnila.

Arturo je priznal, da je ta situacija težka tudi za njegovo hčer, vendar upa, da se bo vse razrešilo na najboljši možen način za vse vpletene. "Moja hčerka je z njima preživela vso življenje.Večino življenja je preživela s Cruzom Martínezom. Ne glede na neskladja, nesporazume, družina vedno trpi zaradi tega in normalno je, da je moja hči žalostna, ne ve, kaj bi naredila, a vedno podpira svojo mamo, je zelo močno dekle," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar