nedelja, 11. avgust 2024

Mnogi mislijo, da je bila njegova pot do uspeha lahka, ker je sin dveh priznanih igralcev

Foto: Instagram Sebastián Zurita

Odkar pomni, se Sebastián Zurita spominja, da je bil na snemanjih ali v zakulisju projektov njegovih staršev, Humberta Zurite in Christian Bach. Že takrat je vedel, da je to poklic, ki ga želi opravljati tudi sam. "Vsakič, ko sem na snemanjih katerega izmed projektov, si rečem, da v življenju ne bi mogel početi ničesar drugega. Ta poklic je del mene in nihče me vanj ni silil. Zanimivo je, saj sta si moja starša želela, da bi se posvetil čemu drugemu," je priznal 37-letni mehiški zvezdnik.

Nazadnje je javnosti predstavil projekt Profe infiltrado, ki je na spletni platformi ViX+ na voljo od 6. junija. Gre za humoristično serijo, v kateri nastopa v vlogi napol pokvarjenega in slabega policista. "Gledalcem ponujamo zgodbo, ki jim bo segla v srce, hkrati pa se bodo do solz nasmejali komičnim likom, ki smo jih ustvarili. To je serija, ob kateri se bodo zabavali," je razkril.

Vam je dejstvo, da ste sin dveh priznanih igralcev odprlo več vrat ali so se vam številna vrata zaradi tega zaprla?
Rekel bom, da je bilo obojega malo. Mnogi ljudje ne verjamejo, da si zaslužim biti tukaj, ker verjamejo, da so mi bile stvari močno olajšane, pozabljajo pa tisto drugo stran, kjer ti ljudje zavidajo ali pa so imeli kakšno težavo s tvojimi starši in ti pred nosom zaprejo vrata. Najbolj zapleten del pri tem je, da si moraš zaslužiti svoje mesto, ne glede na primerjave, kajti še danes me velikokrat primerjajo z mojimi starši. Mislim, da je zanimiva stvar pri vsakem posamezniku, kot vidim pri svojem bratu, ta, da moraš iti skozi lastne procese in rasti. Če bi želel biti igralec, kakršen je moj oče, mi manjka kakšnih 40 let dela v tem poklicu. Osredotočen sem na svoje projekte, a sem vesel, da sem imel doma dva velika učitelja, če prištejem še svojega brata, imam zdaj tri takšne učitelje.

Svojo poklicno pot ste pričeli v telenovelah, čemu ste danes zahvalni za to obdobje svojega življenja?
Kot prvo sem hvaležen, da so mi odprli vrata. V imenu ljubezni je moja najbolj znana telenovela, ki se na mehiških televizijskih zaslonih predvaja vsaj enkrat na leto, za kar se zahvaljujem producentu Carlosu Morenu, ki je bil tisti, ki me je poiskal in mi ponudil to priložnost. Zahvaljujoč temu me je javnost spoznala in mi pomagala, da sem si izboril svoje mesto ob mojih starših. Števvilni kritizirajo in zaničujejo telenovele, a je resnica ta, da je izredno težko snemati telenovele. Gre za težak ritem, saj delaš od ponedeljka do sobote po 18 ur na dan. A to je, če si igralec, če si del produkcijske ekipe, delaš tudi po 20 ali več ur na dan. Gre za veliko in težko izkušnjo, ki te zelo dobro pripravi na to, kaj še prihaja.

Foto: Televisa

V času snemanj telenovele V imenu ljubezni ste bili še zelo mladi. Kaj je ostalo od tega Sebastiána Zurite?
Mislim, da sem takrat imel 21 let. Ostalo je še marsikaj od tistega fanta. Še vedno so prisotne tiste iluzije, ko prvič stopiš v snemalni forum, da lahko še naprej rasteš, da se lahko soočaš z novimi izzivi. Mislim, da obstajajo tudi določeni deli ranljivosti in spraševanja ali sem dovolj dober za to, za kar sem bil poklican. Ko sem začel delati, sem bil vedno zelo živčen. Mislim, da zdaj veliko bolj zaupam v svoje projekte in v svoj način dela. Verjamem, da obstaja naravna evolucija človeka na zasebnem in poklicnem področju.

Če bi lahko tistemu Sebastiánu iz preteklosti lahko dali nasvet z izkušnjami, ki jih imate danes, kaj bi mu svetovali?
Naj si vzame čas, naj se sprosti in pusti, da se stvari odvijejo po naravni poti. In naj ne jemlje vsega tako zelo resno, naj bodo to dobre ali slabe stvari.

Kdaj ste začutili, da obožujete svoj poklic?
Odkar pomnim, sem bil na snemanjih projektov ali v zakulisju gledaliških predstav mojih staršev. Takrat sem že vedel, da si želim ta poklic opravljati tudi sam. Doma sem med igro snemal filme. Imel sem svojo kaseto in peskovnik, kjer sem delal vojake in snemal filme. Vedno sem vedel, da si želim postati igralec. Ne znam si predstavljati, da bi počel kaj drugega. Med odraščanjem pa se pričneš zavedati, da je to zelo zapleteno in zelo težko delo, ki ima dobre in slabe plati, a se moraš naučiti sprejemati obe plati. Vsakič, ko stopim pred kamero vem, da si ne bi želel delati ničesar drugega. To je preprosto del mene in nihče me ni silil v to. Zanimivo je, ker so si moji starši želeli, da bi počel kaj drugega, a tukaj smo.

Kaj bo javnost lahko videla v vaši novi seriji Profe infiltrado?
Komedijo, dramo, pregone, akcijo, obilico smeha. Gledalcem ponujamo zgodbo, ki jim bo segla v srce, hkrati pa se bodo do solz nasmejali komičnim likom, ki smo jih ustvarili. Najbolj zanimivo je, da gre za zgodbo, namenjeno celotnim družinam, hkrati pa ima svoje šale za odrasle in svoje šale za mlade. To je serija, ob kateri se bodo zabavali.


Kaj vam je ta novi lik dal na osebni ravni?
Na osebni ravni mi daje veliko ponosa in občutka, da je veliko piscev, ki so sodelovali že v seriji Cómo sobrevivir soltero, prisotnih tudi v tem projektu. Postali so glavni pisci in zelo zadovoljen sem, da sem lahko videl rast teh ljudi, s katerimi sodelujem že pet let. Zavedanje, da še naprej sodeluješ s to isto ekipo in te vedno znova povabijo k sodelovanju, pripomore k zelo pozitivni energiji. Ko sta me poklicali Diana in Jaime iz produkcijske hiše Campanaria sploh nisem razmišljal, takoj sem sprejel vlogo.

Kaj vam je ta vloga dala na poklicnem področju?
Da gre za zelo drugačen lik. Še vedno je v obsegu komedije, vendar je pokvarjen policist, je nekoliko temnejši in mi je omogočil, da sem se igral z drugimi igralskimi orodji, kot sem jih imel v času snemanj serije Cómo sobrevivir soltero ali tistih, ki jih imam v času ustvarjanja romantične komedije.

Del zgodbe se dogaja v srednji šoli, kakšni ste bili kot dijak?
Po moje sem bil dober učenec do pred kakšnim letom, ko sem v enem izmed albumov, ki jih je hranila moja mama, našel svoje stvari iz otroštva, med drugim tudi ocene in ugotovil sem, da sem bil prava katastrofa (smeh). Ko sem odraščal, sem spoznal, da delam z motivacijo, zato sem se, ko sem prišel v šolo in videl nekaj, kar je pritegnilo mojo pozornost in mi je bilo všeč, osredotočil in bil pri tem zelo natančen. In to sem odkril, ko sem odraščal. Vse življenje sem se ukvarjal s športom, zato sem se vedno ukvarjal s športom v šoli. Sestavil sem svojo srednješolsko nogometno ekipo. Resnica je, da so to posebni časi, ki jih kot odrasel priporočam vsem otrokom, naj uživajo, živijo. Če hočejo, imajo preostanek življenja za delo, toda otroštvo in šola sta bistvena za uživanje v življenju.

Kakšni so vaši cilji na poklicnem področju? Kam usmerjate svoja prizadevanja?
Trenutno je zame najpomembnejša rast produkcijske hiše Addiction House. Že vrsto let razvijamo projekte. Želim si, da bi obstajala trdnost, želim si, da bi podjetje raslo, da bi lahko delali nove projekte. Moram ustvariti nove stvari in biti sposoben pripeljati nove ljudi v naš svet ter poiskati pisce, režiserje in igralce, ki želijo poskusiti narediti projekte drugačne od prejšnjih. Želim delati stvari, pri katerih se zabavam, ker te včasih zelo skrbi, kaj bo delovalo. Namesto tega želim, da se pri tem, kar počnem, zabavam. To je cilj za naslednjih nekaj let.

Ni komentarjev:

Objavite komentar