torek, 27. avgust 2024

Razkrila je, kaj jo je Rubí naučila mnogo let po premieri

Foto: Televisa

Nemogoče je videti Bárbaro Mori in ne pomisliti na Rubí, glavno junakinjo istoimenske telenovele, ki jo je izstrelila med zvezde, za kar je igralka neizmerno hvaležna. Urugvajska igralka je obudila spomin na lekcije, ki se jih je naučila od svoje junakinje, in dejstva, kako je ta lik dojemala javnost.

V intervjuju za radijsko postajo EXA je 46-letna igralka priznala, da je njen lik v telenoveli Joséja Alberta Castra opolnomočil ženske. "Zelo sem zadovoljna. Ljudje imajo Rubí zelo radi, zato mi jo vedno omenjajo. Rubí je bila ženska, ki ni imela meja, šla je čez vse, seveda je vedno pretiravala. Toda na koncu je bila ženska, ki je uporabila svoj glas, ki je postavila meje, ki je povedala, kar si misli. Vse te njene lastnosti so opolnomočile mnoge ženske," je razkrila.

Foto: Apple TV

Spomnila se je tudi besed, ki jih je bila s strani oboževalcev deležna na ulici. "Ena gospa mi je povedala, da je zaradi mene svojo hčerko poimenovala Rubí. Rekla sem ji, da tega ne bi smela storiti, saj je Rubí slab zgled. A mi je odvrnila, da je ravno nasprotno, da je Rubí ženske v državi veliko naučila. Nanjo nikoli nisem gledala v tej luči, zato je bilo čudovito to slišati iz ust nekoga drugega," je iskreno priznala igralka.

Po tej telenoveli se je Bárbara Mori uveljavila kot ena najbolj pomembnih igralk v Mehiki in kljub temu, da se je v veliki meri osredotočila na ustvarjanje filmov, ji je uspelo zaigrati še v dveh telenovelah: Dos lunas in La negociadora. Trenutno nastopa v glavvni vlogi serije Las azules.

Ni komentarjev:

Objavite komentar