ponedeljek, 5. avgust 2024

Boleč razlog, zakaj se je Daniela Romo želela umakniti od igralskega poklica

Foto: Instagram Daniela Romo

Za Danielo Romo je bila smrt njene velike prijateljice Tine Galindo ena najtežjih stvari, ki jih je v življenju doživela. Čeprav je bilo njeno stanje zelo težko zaradi posledic korona virusa, je Daniela vseeno ohranjala upanje, da si bo njena prijateljica opomogla in ozdravela.

Razplet ni bil tak, kot je Daniela pričakovala, saj je gledališka producentka januarja umrla v starosti 78 let. Danieli se je sesul svet, zato je razmišljala, da bi svojo kariero postavila na stranski tir in se posvetila žalovanju. "Resnica je, da sem razmišljala, da bi vse pustila, vendar življenje gre naprej vsem situacijam navkljub," je razkrila v pogovoru z mehiškimi mediji.


Načrti vesolja so bili drugačni za Danielo, ki je nekaj mesecev po tem, ko se je prepuščala žalovanju, prejela klic Pedra Ortíza de Pinede, ki jo je povabil k sodelovanju v telenoveli Amor amargo. "To sem že večkrat ponovila: moram spoštovati ljudi, ki so mi dali delo in mi pomagali, da sem tam, kjer sem, da sem to, kar sem," je dodala.

V pogovoru je Daniela vztrajala, da je projekt prišel v zapleteni fazi njenega življenja, vendar je hvaležna, ker ji pomaga pri celjenju ran. "To res niso najboljši trenutki mojega življenja, ampak hej, delo, sploh ta služba, vedno zdravi. Dejstvo, da lahko ustvarjaš in da lahko deliš, da si lahko predstavljaš in da imaš svoje misli drugje, to zelo pomaga," je zaključila.

Telenovela Amor amargo, v kateri v glavnih vlogah nastopata Ana Belena in Andrés Palacios, bo na mehiških televizijskih zaslonih predvajana od 4. novembra dalje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar