sobota, 10. avgust 2024

Po prvem porodu se je soočala s težavami, zaradi katerih je mislila, da umira

Foto: Instagram Victoria Ruffo

José Eduardo Derbez in njegova srčna izbranka sta se pred kratkim razveselila rojstva prvorojenke, hčerke Tesse, vnukinje priznane zvezdnice telenovel Victorie Ruffo, ob čemer so jo novinarji seveda povprašali o njeni nosečnosti, ko je bila v veselem pričakovanju prvorojenca.

V intervjuju za oddajo Sale el sol je igralka presenetila z razkritjem, da se praznovanji pred rojstvom otroka njenega sina in snahe ne moreta primerjati s tistimi, ki jih je bila sama deležna med drugo nosečnostjo. "Iskreno povedano sta jih organizirala zelo malo. Ko sem bila v pričakovanju Vicky in Anuarja, so mi v Hidalgu pripravili nekje osem 'baby shower' zabav, v Mehiki so mi jih pripravili okoli šest. Zato pravim, da sta dve, ki jih je pripravil moj sin, zelo malo v primerjavi s temi, ki sem jih imela jaz," je pojasnila veteranska igralka.


Kot pravi je bila njena druga nosečnost veliko lažja od prve. "Ko sem rodila Joséja Eduarda sem se soočala z več težavami, kot po nosečnosti z dvojčkoma. Imela sem grozne bolečine v trebuhu po porodu. Povedali so mi, da so za te težave krivi moji organi, ki so se v času poroda trudili otroka potisniti ven, po samem rojstvu pa so se začeli premikati, da bi se ponovno postavili na svoje mesto. To je grozno boleče. Počutila sem se, kot da umiram, vendar teh težav po porodu dvojčkov nisem imela," je priznala 62-letna igralka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar