četrtek, 1. avgust 2024

Odzval se je na izjave Samahi Zendejas: "Želi se okoristiti"

Foto: Instagram Horacio Pancheri

Oktobra lani je pot v javnost našel komentar Horacia Pancherija na družbenih omrežjih, ki je bil namenjen mehiški igralki Samadhi Zendejas. Igralka je takrat presenetila z razkritjem, da je argentinski igralec govoril o njeni postavi in jo je označil za 'grdo'. Horacio te trditve zanika z navedbo, da je bil njegov račun žrtev hekerskega napada in zanika, da bi igralki poslal to sporočilo. Zdaj je priznal, da se je skušal igralki za to tudi opravičiti, vendar njegov trud ni bil uspešen.

"Nikoli nisem govoril s Samadhi Zendejas. Iskal sem jo, kar je še ena pomembna tema. Preteklost je preteklost. Iskal sem jo tisti vikend, ko se je to zgodilo, nikoli se mi ni javila na telefon, blokirala me je na družbenih omrežjih. Blokiral me je tudi njen brat Adriano Zendejas, ki ji pomaga pri njeni karieri. Poskušal sem jo kontaktirati povsod, tudi pri njenem zastopniku odnosov z javnostjo, a od nje nikoli nisem dobil odgovora. Minilo je približno nekaj mesecev, vse se je umirilo, a na žalost me je razkrinkala druga oseba. Nekaj ​​zasebnega, kar je postalo javno, kar je želela objaviti. To je kot 'ubijmo Pancherija', 'ubijmo Pancherija'," je pojasnil.


Po besedah zvezdnika telenovel je Samadhi s svojimi dejanji le iskala pozornost, želela se je okoristiti in ga očrniti. "Napisal sem ji, da nisem bil jaz, da ji tega sporočila nisem poslal jaz in ji nikoli ne bi rekel česa takšnega, vendar ona tega dela sporočila ni javno pokazala. Imam fotografijo s tem sporočilom, lahko bi jo pokazal, a je to še ena izmed stvari, ki jih bom ohranil zase. Želi izkoristiti situacijo in se okoristiti. Danes imajo ženske veliko moč, kar me ne moti, se mi pa zdi, da enakost ne pomeni, da se lahko spravljajo na moške. Veliko je slabih moških, veliko je tudi slabih žensk. Enakost mora veljati za vse, ne bomo se šli igre 'navali na moške'. Trpim žalitve in jih bom tudi 'pojedel'. Kot pravimo v Argentini, če hočejo govoriti slabo o meni, naj govorijo. Ljudje, ki me poznajo, vedo, kakšen sem. Če je Samadhi želela  izkoristiti to, kar se je zgodilo, ji čestitam. Ne vem, ali ji je pri tem šlo dobro ali slabo. Ubili so me. A nadaljujem svojo pot, nič hudega," je razkril.

Ni komentarjev:

Objavite komentar