nedelja, 11. avgust 2024

Razkrila je, zakaj je pred več kot desetletjem skrivala svojo romanco z Arturom Carmono

Foto: Agencia México

Pred kratkim smo na naši strani pisali o Aracely Arámbula in Arturu Carmoni, ki sta se pred več kot desetletjem zapletla v romantično razmerje v času, ko sta oba sodelovala v gledališki predstavi Perfume de Gardenia. Povedali smo tudi, da je igralka takrat njuno razmerje skrivala pred javnostjo in to informacijo tudi kategorično zanikala, ko je enkrat našla pot v javnost.

Že lep čas nazaj je mehiška zvezdnica razkrila, zakaj je zanikala njuno razmerje, hkrati pa je poudarila naklonjenost, ki jo čuti do igralca. "Arturo je oseba, ki jo imam zelo, zelo, zelo rada. V času, ko sva sodelovala v gledališki igri Perfume de Gardenia, sva imela zelo lepo romanco," je dejala igralka in tako enkrat za vselej javnosti potrdila, da so bile govorice resnične.

Aracely je pojasnila tudi razlog, zakaj v preteklosti ni nikoli priznala, da je v razmerju s svojim takratnim soigralcem. "Vedno pravi, da zanikam najino skupno preteklost. Ni res, ne zanikam je, stvar je v tem, da takrat nisem želela, da bi se nad naju zgrnili mediji in naju nadlegovali," je priznala.


V času, ko je Arturo podal te izjave, se je mehiška zvezdnica imela priložnost pogovoriti z njim in urediti stvari. "Ko je podal to izjavo, sem bila sama v Chicagu na promociji drugega projekta. Bil je ves žalosten in osramočen. Poklical me je in se mi opravičil, čeprav se mi v tistem trenutku niti sanjalo ni, o čem govori, saj nisem še ničesar videla. Takoj sem ga vprašala: 'Kaj si naredil, Arturo?' On je oseba, ki jo imam zelo rada, do mojih otrok se je obnašal naravnost čudovito, kaj hitro sva s pogovorom uredila stvari," je igralka dejala dobra tri leta nazaj v enem izmed intervjujev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar