nedelja, 25. avgust 2024

Razkrila je, da je v času zakona s priznanim mehiškim producentom izgubila otroka zaradi njegovih zahtev

Foto: Instagram Niurka Marcos

Zakon med Niurko Marcos in Juanom Osoriem je bil javen. Dolgo je vse kazalo na to, da gre za stabilno razmerje, v času katerega se jima je rodil sin Emilio. Toda za zaprtimi vrati so se dogajale različne stvari, ki so pripeljale do škandalozne ločitve. Televizijski producent je celo posnel film, v katerem je povedal svojo različico zgodbe, zato mu je tudi nadel naslov Mi verdad (op. prev. Moja resnica).

Mehiška zvezdnica pa je zdaj ponovno odprla staro rano in spregovorila o neznani epizodi njenega življenja. Zvezdnica je sporočila, da so bile zahteve njenega takratnega moža, ki je bil tudi njen zastopnik, po izpolnjevanju poklicnih obveznosti tolikšne, da je izgubila sina, ki ga je pričakovala v času, ko je nastopala v muzikalu Aventurera. "Delala sem od ponedeljka do ponedeljka. Včasih sem na dan delala v dveh projektih naenkrat. Predstavljajte si od kod sem črpala energijo, ko sem leta 2000 splavila zaradi podhranjenosti," je razkrila.


Plesalka, pevka in igralka je svojega takratnega moža opisala kot skopuha, ker ni sprejel ukrepov, ki bi jih v takšni situaciji moral. "Predstavljajte si, kako mi je bilo, Končala sem v bolnišnici, kjer sem skoraj izbruhala svoj žolč, ker nisem imela ničesar v želodcu. Bila sem tako suha. Ko sem si opomogla, sem se morala vrniti na oder. Juan me je v bolnišnico peljal zato, ker ni imel druge izbire, če bi bilo odvisno od njega, me ne bi peljal," je še dodala.

Juan Osorio se je kaj hitro odzval na obtožbe nekdanje žene. "Nimam nobenih težav, sem miren. Ko si miren glede svojih dejanj, nimaš nobenih težav. Nič nisem naredil narobe. Dolga leta sem držal jezik za zobmi," je pojasnil mehiškim medijem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar