ponedeljek, 29. januar 2024

Zvezdnik telenovel je dal jasno vedeti, da se nikoli več ne bo poročil in pojasnil je tudi zakaj

Foto: Instagram Juan Soler

Zadnjih neka jmesecev je v mehiških medijih krožilo ogromno govoric, da se bo argentinski igralec Juan Soler s svojo srčno izbranko, televizijsko voditeljico Paulino Mercado, sprehodil do oltarja. Po več mesecih ugibanj je igralec le prekinil molk in razkril, koliko resnice se skriva v teh govoricah.

Vse se je pričelo z zaročnim prstanom, ki ga je Juan Soler konec lanskega leta podaril Paulini Mercado. Vendar pa je igralec in televizijski voditelj v nedavnem intervjuju za oddajo Hoy razkril pravi pomen tega nakita, javnost pa presenetil z izjavo, da se ne namerava nikoli več poročiti. "Ta prstan je življenjska zaveza. Na notranji strani ima graviran napis 'za vedno'. Poroke ne bo. Ne bom dovolil, da mi oseba, ki mi ne pomeni nič in jaz tej osebi ne pomenim nič, reče, da sem poročen. To zavezo sem sklenil pred svojima hčerkama, pred Paulininimi otroki in pred ljudmi, ki me resnično ljubijo, nočem sodnika ali duhovnika," je presenetil.

Video: YouTube

Obenem je poudaril, da med njima že obstaja življenjska zaveza, čeprav o poroki ne razmišljata. "Poroke ne bo, a med nama vlada življenjska zaveza. Da, ta prstan predstavlja zavezo za vso življenje," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar