petek, 5. januar 2024

Želi si serij brez mafij in orožja

Foto: Pinterest

Serija Adım Farah (op. prev. Moje ime je Farah), v kateri v glavnih vlogah nastopata Demet Özdemir in Engin Akyürek, se je po dveh sezonah in 27. epizodah zaključila, zato si igralska zasedba že išče nove projekte, s katerimi bodo zapolnili čas v začetku novega leta. Že pred zaključkom serije je pozornost nase pritegnila Hatice Aslan, ki je v omenjeni seriji nastopila v vlogi Rahsane, saj je že podpisala pogodbo za nov projekt. Gledalce bo 61-letna igralka tokrat poskušala očarati z vlogo v seriji Bahardan Önce (op. prev. Pred pomladjo).

Hatice, ki se je še pred vstopom v novo letom zbrala z igralsko zasedbo novega projekta, kjer so skupaj brali scenarij serije Bahardan Önce, katerega je napisala Ayça Üzüm, je z mediji z veseljem spregovorila o svojem novem projektu. "Serija Adım Farah je zaključena. Jaz sem si že zagotovila sodelovanje v novi seriji, za katero sem tudi že podpisala pogodbo. Imam nov projekt, še naprej pa bom delovala tudi v gledališču," je dejala v kratkem pogovoru s turškimi mediji.


Igralka je tudi presenetila z izjavo, da si želi projektov brez mafije in orožja, saj je takšnih zgodb že sita. In več kot očitno se ji je želja tudi izpolnila. "Brez mafije in orožja. Teh stvari v tem projektu ni, kar mi je bilo všeč. Nenavadno je, da živimo v svetu, v katerem je pištola že skoraj normalni pripomoček, ki ga imamo pri roki. Kot igralka sem kar malce žalostna, da sem bila del tega. Večina scenarijev, ki jih dobimo, je takšnih, zato si želim, da bi se to spremenilo," je iskreno priznala.

In medtem ko slavna igralka odločno zavzema stališče proti mafiji in posedovanju orožja, ki sta postala rdeča nit skoraj vsake turške serije, je potrebno spomniti, da je tudi serija Adım Farah eden takšnih projektov, v katerem je rdeča nit zgodbe povezana z orožjem in mafijo. "Kot igralka rada stopim v čevlje raznolikih likov. Sebe lahko opišem kot dobro osebo. Nastopam pa tudi v vlogah slabih, negativnih likov. Zanimivo jih je opazovati, odkrivati, zakaj so takšni, kakršni so, in jih poskušati spoznati," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar