nedelja, 14. januar 2024

Priznana producentka telenovel je spregovorila o psihičnem nasilju, ki ga je bila deležna

Foto: Instagram Carla Estrada

V času snemanj biografske serije Ellas soy yo: Gloria Trevi, se je producentka Carla Estrada spomnila zlorab in psihološkega trpinčenja, katerih žrtev je bila, ko je šele dobro začenjala svojo poklicno pot in se je podala v svet, ki je takrat veljal za stvar, ki je v domeni moških.

"Veste koliko ljudi, za katere se niti zavedala nisem, me je psihično zlorabljalo. Sploh ni bilo lahko, na pot so mi postavili veliko ovir. Včasih sem jokala. Sanja se vam ne, kolikokrat sploh nisem želela iti v službo. Bilo je veliko agresije, ki je takrat nisem sprejemala kot tako. Na vse skupaj sem gledala kot na nekaj, kar moram pretrpeti, kajti če sem se znašla v svetu moških, sem morala pokazati, da sem močnejša od njih," je ena izredno uspešnih in priljubljenih producentk priznala v intervjuju za MezcalTv.


Zdaj se producentka vsem tem osebam zahvaljuje, ker so ji dale moč, da je nadaljevala svojo pot in skovala dolgoletno kariero v svetu telenovel in zdaj tudi biografskih serij. "Vsem tem ljudem se zahvaljujem, hvaležna sem jim za vse tiste kamne, ki so jih postavili pred mene, zahvaljujem se jim, ker je to tisto, zaradi česar sem rasla, to je tisto, zaradi česar sem se učila. Vedno sem se trudila biti najboljša v tem poslu, kajti če sem naredila eno samo napako, ne glede na to kako majhna je bila, so iz tega naredili pravo zgodbo," je zagotovila.

Seveda vsi niso bili tako grdi do nje, eden od njih je celo priznal svojo napako v času, ko je leta 1995 snemala telenovelo Alondra. "Približal se mi je moški in mi rekel: 'Carla? Se me spomniš? Nisem tukaj, da bi te pozdravil, tukaj sem, da bi se opravičil za vso škodo, ki smo ti jo naredili, ker je bilo naše veselje, da ti škodujemo," se je spomnila Carla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar