torek, 16. januar 2024

Kateri je postranski posel, s katerim se Adrián Di Monte ukvarja ob igralskem poklicu?

Foto: Instagram Adrián Di Monte

Adrián Di Monte, ki trenutno navdušuje kot eden stranskih protagnoistov v telenoveli El maleficio, si ustrazno finančno varnost zagotavlja tudi z delom izven snemalnih forumov. Kubanski igralec je pred kratkim razkril, kaj počne, ko ne stoji pred kamero. V intervjuju z novinarjem Edénom Dorantesom je Adrián spregovoril o različnih temah, med drugim je razkril, kako je bilo delati v telenoveli El maleficio, kdaj bo zaključil s snemanji tega projekta, kakšen je njegov novi projekt in kaj počne v času, ko ne snema.

Novinar je zvezdnika telenovel braz ovinkarjenja vprašal ali ima v lasti svoje podjetje, na kar je igralec odgovoril pritrdilno. "Osredotočil sem se na nakup nepremičnin, ker se mi to v tem trenutku zdi najbolj stabilen posel. Kupiti nepremičnino in jo dati v najem. Nepremičnine so tisto, kar mi je zelo všeč, to je nekaj, s čimer želim nadaljevati. Želim še naprej delati in nadaljevati z vlaganjem denarja v nekaj, kar se mi bo obrestovalo," je pojasnil igralec, ki v telenoveli El maleficio nastopa v vlogi Jorgeja.


Ob tej priložnosti je Adrián razkril, da želi nekaj denarja vložiti tudi v ZDA. "Rad bi odprl restavracijo v Miamiju, ampak korak za korakom. Delo igralca je hitro minljivo, ali ga imaš ali pa nenehno iščeš nove priložnosti. Zato moram še naprej vlagati svoj denar, saj ne vem, kaj me čaka v prihodnosti. Ni mi potrebno zapravljati denarja," je dejal.

Ob tej priložnosti je 33-letni igralec presenetil z novico, da ima v svojih rokah že nov projekt, katerega bo pričel snemati takoj po zaključku snemanj telenovele El maleficio. "Imel bom zelo malo prostih dni, saj bom kmalu, hvala bogu, pričel s snemanji novega projekta," je dejal, vendar več podrobnosti o tem novem projektu ni želel razkriti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar