petek, 26. januar 2024

Mehiška zvezdnica je razkrila razlog, zakaj se ne želi poročiti

Foto: Instagram Ingrid Coronado

Mehiška igralka in pevka Ingrid Coronado kot vsaka ženska sanja o idealnem moškem, sorodni duši, s katerim bi preživela preostanek svojega življenja, ima močan razlog, zakaj svoja razmerja živi izven svojega doma in se noče zavezati.

Čeprav je v polovici preteklega leta razkrila, da je dala ljubezni novo priložnost, je v isti sapi tudi povedala, da njeni otroci moškega, ki je osvojil njeno srce, še ne poznajo. Čeprav se je zgodba v tem času spremenila in je vsem svojim moškega že predstavila, je v intervjuju za oddajo Venga la alegría priznala, da se ne misli sprehoditi do oltarja.

Kot vsaka mama, tudi Ingrid gleda na dobrobit svojih otrok. "Vedno sem bila med tistimi ljudmi, da ima vsaka oseba svoj prostor. Za začetek, moji otroci že imajo očeta, čeprav je eden izmed njih žal že umrl, je bil vseeno oče. Ne bi mi bilo všeč, da bi mojega partnerja klicali oče. Moj partner bo lahko njihov prijatelj, zaupnik, sogovornik, zaveznik, vendar si svojih otrok ne želim zmesti," je priznala.

Dodala je, da bi se v prihodnosti lahko poročila, vendar svojih otrok nikoli ne bi prisilil, da živijo z neznancem. "Če se je Sophia Loren šestkrat poročila, zakaj se ne bi mogla tudi jaz? Všeč mi je moje življenje, ko živim samo s svojimi otroki in psom, tega ne želim spreminjati s tem, da bi v naše življenje vključila še partnerja," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar