sreda, 24. januar 2024

Kolikšen del premoženja svojega moža si želi, če bi se mu kaj zgodilo?

Foto: Instagram Alexis Ayala

Pred kratkim je Alexis Ayala javnosti razkril, da je sredi pravnega postopka zaradi spremembe svoje oporoke, v katero si želi vključiti svojo ženo, Cinthio Aparicio, ki pa kaže veliko nezanimanje za moževo premoženje.

"Napisano imam oporoko. Zdaj sem v pogovorih za nove spremembe. Zadnjo uradno potrjeno oporoko sem napisal pred tremi leti, zdaj si želim vanjo vključiti še Cinthio, dabo vse uradno. To moram opraviti pri notarju," je dejal 58-letni zvezdnik telenovel.

30-letna igralka je morala o moževi izjavi spregovoriti pred novinarji, ki so ji na to temo zastavili kar nekaj vprašanj. "Resnično verjame, da kar je njegovo, je njegovo. In kar je moje, je moje.Kar bova ustvarila skupaj, bomo še videli, kaj se bo s tem zgodilo, vendar to ni tema, o kateri bi se pogovarjala ali tema, ki bi mi ponoči kratila spanec," je dejala.

Cinthia je zagotovila, da bo sama delala zase in za skupno dobro, dokler bosta skupaj, vendar je to tema, o kateri se z možem še nista pogovarjala. "Tudi jaz delam, ustvarjam svoje stvari. Nekega dne se bova usedla in se bova tudi pogovorila o tem, vendar do zdaj tega še nisva naredila. To so pomembne tematike o najinih željah, o katerih se morava pogovoriti na štiri oči," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar