ponedeljek, 8. januar 2024

S čustvenim sporočilom se je poslovil od očeta

Foto: Getty Images

Mehiški igralec Roberto Palazuelos se je s čustvenim sporočilom na družbenih omrežjih poslovil od svojega očeta, odvetnika Roberta Palazuelosa Rosensweita, ki je po večletni bolezni ta četrtek umrl v starosti 83 let.

"Hvala, oče, da si mi dal življenje. Danes si odšel k Bogu, vedno boš živel v mojem srcu. Rad te imam. Prah smo in v prah se bomo povrnili. To je eden od stavkov mojega očeta, ki je danes v nebesih," je zapisal v objavah na Instagramu in omrežju X.

Roberto je na očetovo občutljivo zdravstveno stanje opozoril že prejšnji teden v izjavah za oddajo Al rojo vivo (Telemundo). "Moj oče je zelo bolan in ne kaže dobro. To je zame zelo težka situacija," je pojasnil.


Sodeč po sinovih besedaj je je Roberto Palazuelos Rosensweit približno tri leta bolehal za kostnim rakom. Čeprav so bili sprva optimistični glede njegovega zdravljenja, se je v zadnjem času njegovo zdravstveno stanje poslabšalo. "Življenje je težko, gospe in gospodje. Imejte zelo radi svoje starše, ker življenje hitro mine," je dodal igralec. Palazuelos, ki si prizadeva za položaj v mehiškem senatu, je zagotovil, da bo kampanjo posvetil očetu.

Odnos med očetom in sinom ni bil vedno enostaven, je Roberto sam pred več kot tremi leti pojasnil v intervjuju z novinarjem Yordijem Rosadom. Po njegovih besedah ​​ga je njegova biološka mati, francosko-ameriška manekenka, pri dveh letih po kratkotrajni poroki z njegovim očetom, delom bogate mehiške družine, skrivaj odpeljala v New York. Toda dedek in oče sta mu sledila v Veliko jabolko in ga uspela odpeljati nazaj na mehiška tla, pri čemer sta prelisičila ameriške oblasti. Kljub težkemu boju, se njegova mati ni vrnila v Mehiko, zaradi česar več let ni videla svojega sina. Čeprav sta na neki točki znova vzpostavila komunikacijo, se je njun odnos ohladil, ko je bil Roberto najstnik in od takrat teto, ki ga je pomagala vzgajati, šteje za svojo mamo.

Glede na vzgojo pod vodstvom svojega očeta je zvezdnik telenovel priznal, da je bil oče do njega zelo strog, ni mu dajal denarja za izhode s prijatelji, njun odnos pa je bil zelo napet. Kljub temu je v intervjuju z Yordijem Rosadom priznal, da mu je način vzgoje v življenju dobro služil. "Do neke mere mislim, da mi je način, kako je bil moj oče ravnal z menoj, dobro služil, vendar me je tudi globoko prizadelo in me zaznamovalo za vse življenje," je dejal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar