sreda, 31. januar 2024

Tako se je Daniela Romo poslovila od svoje 'zveste prijateljice'

Foto: Instagram Daniela Romo

Mehiški svet je pretresla novica o smrti gledališke producentke in menedžerke številnih znanih, Tina Galindo. Pri nas njeno ime ni ravno prepoznavno, brez dvoma pa izstopa zaradi njenega domnevnega ljubezenskega razmerja, ki naj bi ga imela z mehiško igralko Danielo Romo. Nobena izmed njiju teh govoric o razmerju nikoli ni potrdila, se je pa mehiška zvezdnica od Tine poslovila s čustvenimi besedami, ki jih je povedala pred kamerami mehiških medijev.

Čeprav je Daniela Romo znana medijsko izpostavljena zvezdnica z uspešno kariero, je vprašanje, kakšno bi to njeno življenje bilo brez njene predstavnice in prijateljice Tine Galindo. Več kot štiri desetletja je mehiška igralka počela skoraj vse s svojo zvesto prijateljico, ki se je udejstvovala tudi kot gledališka producentka. Po Tinini smrti je priljubljena zvezdnica telenovel takoj odhitela na njen dom.

"Čast sem izkazala osebi z izvrstno kariero, izjemno ustvarjalko in mamo tele osebe (ob tem je mislila sebe). Dolgih 44 let sva počeli vse skupaj in življenje samo mi ne bo dalo toliko, kot mi je dala ona. Ogromno stvari sem se naučila od nje, vse poti sem prehodila pod njenim vodstvom, ne veste koliko mi je dala v tem življenju," je igralka dejala v pogovoru z mehiškimi mediji.

Foto: Quien.com

Daniela je priznala, da je s prijateljico uspela govoriti še pred njeno smrtjo. "Na srečo sem se imela priložnost posloviti od Tine, za kar sem hvaležna življenju in Bogu. Povedala sem ji, da sem ji hvaležna za vse in kako zelo jo imam rada. Koliko občudovanja in spoštovanja gojim do nje," je dodala.

Priljubljena zvezdnica telenovel se počuti srečno, da ju je življenje pred toliko leti združilo. "Ne verjamem ravno v sorodne duše in podobne stvari. Mislim, da Bog pogosto ustvari posebne ljudi, ki jih združi na njihovih življenjskih poteh," je dejala.

Daniela se je od svoje prijateljice poslovila s čustvenim sporočilom. "Pomembno je, da bo ostala v srcih in mislih številnih ljudi, še posebej meni, kajti Tina mi je dala dušo, ne da bi me dejansko rodila. Zdaj se počutim kot sirota, saj nimam več mame in nimam več Tine, a sta obe del mene. Od nje se poslavljam z vso ljubeznijo, a bo še naprej živela v meni," je dejala s solzami v očeh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar