torek, 23. januar 2024

Podrobneje je spregovorila o svoji novi seriji, ki nosi naslov Zorro

Foto: Instagram Renata Notni

Renata Notni je že nekaj let srečna v objemu mehiškega igralca in pevca Diega Bonete, zaradi česar so se s strani javnosti in seveda predvsem novinarjev že pričela pojavljati vprašanja ali z igralcem v letu 2024 morda načrtujeta poroko. "Ne, sploh ne, zelo sva srečna, uživava v najinem razmerju in dajeva času čas," je igralka priznala v pogovoru za oddajo Mezcal TV.

29-letna zvezdnica ne izključuje možnosti, da bi se v prihodnosti s 33-letnim igralcem sprehodila do oltarja. "Morda si bom v prihodnosti želela poroke, vendar ne vem, odvisno je od tega, ali se bom želela poročiti, ko bo prišlo do tega trenutka. Če se bova želela poročiti, se bova poročila, če ne pa bova preprosto nadaljevala tako, kot sva bila do sedaj. Ne oziram se na želje oziroma zahteve družbe. Delam tisto, kar me v določenem trenutku najbolj veseli," je dejala.


Igralka je naredila pomemben korak naprej v svoji karieri s premiero serije Zorro na spletni platformi Prime Video. "Začeti leto 2024 s premiero tega projekta me pušča v nestrpnosti, da si želim še naprej iskati nove izzive," je priznala.

Renata se je na snemanjih tega projekta namreč soočila s kar nekaj izzivi. "Moj lik skoraj živi na konju, dejansko vsi liki v tem projektu živijo na konjih, jaz pa sem alergična na te živali. Ko je produkcija ugotovila, da sem alergična na konje, je zavladala vsesplošna panika, da ne bom mogla posneti serije. Na srečo so moje alergije dobro obvladljive, da sem jih uspela vsaj malce potolažiti. Vsak dan sem pred snemanji vzela tablete, največji izziv pa je nastal, ko sem pozabila vzeti tablete, mi pa smo snemali sredi ničesar na gori, kjer ni bilo v bližini lekarn, da bi lahko poskrbeli za toNa srečo se ni zgodilo nič hujšega, kar naprej sem kihala in nismo mogli snemati. Produkcija je morala počakati, da so moje alergije in otekline na očeh popustile, da sem lahko snemala. Toda to so stvari, ki jih poznamo le tisti v zakulisju," je dodala nasmejana.

Zvezdnica telenovel si glavno vlogo v tej seriji deli s španskim igralcem Miguelom Bernardeauom, ki je znan po svojem sodelovanju v Netflixovi seriji Élite. "Neverjetno je videti to mešanico mehiške in španske kulture v istem projektu. Precej zabavno je bilo spremljati ta trk kultur," je povedala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar