četrtek, 4. januar 2024

Spregovorila je o svoji vlogi v seriji Se llamaba Pedro Infante

Foto: Instagram Daniela Álvarez

Mehiška igralka Daniela Álvarez bo leto zaključila v velikem slogu, z vlogo v biografski seriji Se llamaba Pedro Infante. Pred kratkim je igralka, ki v projektu nastopa v vlogi Irme Dorantes, razkrila nekaj podrobnosti o tem težko pričakovanem projektu.

"Gre za zgodbo, ki se dogaja v preteklosti in to je nekaj, kar sem si od nekdaj želela. Brez dvoma bo ljudi pritegnila življenjska zgodba Pedra Infanteja. Gre za precej drugačen projekt, v katerem bom gledalcem lahko pokazala nekaj, česar pri meni niso vajeni," je povedala v pogovoru za oddajo Televisa Espectáculos.

Priznala je, da ji je bilo v čast nastopiti v vlogi ženske, ki je bila ena velikih ljubezni Pedra Infanteja. "V čast mi je bilo, da sem se lahko poglobila v to zgodbo, v njeno ljubezensko zgodbo s Pedrom. Bila je njegova zadnja žena in drznila bi si reči, da tudi ena najbolj pomembnih žensk v Pedrovem življenju. Zelo lepo je bilo stopiti v njene čevlje," je dejala.

Igralka je priznala, da je nekaj časa razmišljala o tem, da bi spoznala resnično Irmo Dorantes in se podrobneje seznanila z njeno platjo zgodbe, a je to idejo kasneje ovrgla. "Na žalost je ne poznam. Želela sem si jo spoznati, a ko sem začela podrobneje raziskovati njeno življenje, sem našla veliko intervjujev in ni se mi več zdelo prav, da bi se ji poskušala približati zaradi njene vloge v zgodbi, katere del si ni želela biti," je pojasnila.

Kljub temu je uspela sama zgraditi lik na najboljši možen način. "Še preden sem bila izbrana med igralsko zasedbo, sem si kupila knjigo, da sem se vsaj malo seznanila z njuno zgodbo," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar