ponedeljek, 1. januar 2024

Po žilah zvezdnika serije Igra usode teče umetniška kri

Foto: Google

Za razliko od mnogih svojih stanovskih prijateljev, turški igralec Akın Akınözü se nikoli ni soočal z željo, da bi postal igralec. "Ne, sploh ne. Na univerzi Berkley sem študiral matematiko, vedno sem sledil poti znanosti in matematike," je razkril v enem izmed intervjujev za tuje medije.

Toda v zadnjem letniku dodiplomskega študija je spoznal, da je še veliko neodkritih stvari, ko gre za umetnost, filmsko ustvarjanje in igro, zato si je zaželel postati del tega posla. V resnici je umetniški svet vedno bil del njegovega življenja. "Svet umetnosti me je vedno spremljal, a sem bil slep in tega nisem videl. Po mojih žilah teče kri umetnika, to prihaja od mojega dedka, ki je bil glas Amerike, in tudi od dedkovega brata, ki velja za očeta turških dokumentarcev. Na nek način sem se soočil z dejstvom, da sem bil slep, zato sem sedaj toliko bolj vesel, da sem se odločil narediti ta korak, katerega ne obžalujem," je razkril 33-letni igralec.


Igralec, ki ga imamo pri nas priložnost spremljati v glavni vlogi turške serije Igra usode (Kaderimin Oyunu), zagotavlja, da se v igralskem poklicu dela 24 ur na dan, 7 dni na teden. "Nenehno moram delati na sebi in izboljševati svoje osebne sposobnosti. Igranje je orodje, ki te nauči, kako biti človek. Ne vem, ali je prav, da to rečem, vendar nič ni več kot igranje, saj vključuje uporabo vseh tvojih človeških sposobnosti. Ne glede na to, koliko izkušenj imaš na različnih področjih, lahko boljši igralec postaneš le, če napreduješ kot človek. Vsako opazovanje, vsaka pridobljena veščina dopolnjuje igralske sposobnosti. In ravno zato sem izbral igralski poklic, ker mi daje veliko priložnosti in vedno moram na nečem delati, a so rezultati vredni vsega vloženega dela. Lahko delaš veliko na sebi, to je orodje. Namen je odkriti svoje skrbi in se uveljaviti kot človeško bitje, igralski poklic pa predstavlja zelo uporabno orodje za to," je zatrdil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar