torek, 30. januar 2024

Prepričan je, da je njegova mama umrla zaradi kemoterapije, sam se je zatekel k alternativni medicini

Foto: Instagram Valentino Lanús

Mehiški igralec Valentino Lanús še naprej zagovarja alternativno medicino in vsem, ki so mu pripravljeni prisluhniti zagotavlja, da so kemoterapije ubile njegovo mamo. Med novinarskimi aktivnostmi za promocijo nove Televisine telenovele Tu vida es mi vida, je igralec vztrajal pri svojih izjavah iz leta 2023 in ponovno potrdil, da se je zaradi te vrste zdravljenja prebolel raka.

"Tega nikoli nisem javno izpostavil, a sem zbolel za rakom tankega in debelega črevesa. Bolezen sem odkril v času, ko sem živel v džungli. Imel sem nekoliko drugačen način zdravljena z alternativno medicino. Bolezen sem premagal s procesom zdravljenja z jogo in postom. Tako sem prebolel raka," je 48-letni igralec opisal svoj boj s to težko boleznijo, ki jo le redki premagajo.


Valentino je zavrnil tradicionalno zdravljenje te težke bolezni. "Naučil sem se postiti, nisem hotel na kemoterapije. To ubija. Kemoterapija je ubila mojo mamo. Bil sem popolnoma prepričan, da bom ozdravel. Vzporedno s tem, poleg meditacije, joge, posta, vedno obstajajo elementi, ki nam pomagajo zdraviti sebe in svoje telo, zato je zelo pomembno, da razumemo, da se lahko z meditacijo preverimo, odkrijemo, ali obstaja še kaj, in ukrepamo na povsem naraven način, da se pozdravimo," je zaključil.

Ni potrebno omenjati, da se je zaradi promocije alternativne medicine na igralca vsul plaz kritik, saj so številni prepričani, da ima Valentino kot javna osebnost velik vpliv na ljudi, ki mu bodo prisluhnili in tudi umrli, ker ne bodo pravočasno poiskali zdravniške pomoči.

Ni komentarjev:

Objavite komentar