sobota, 6. januar 2024

V novem napovedniku je razkril več podrobnosti o svoji vlogi

Foto: TelevisaUnivision

Po dolgoletni odsotnosti se Valentino Lanús vrača k telenovelam z likom, katerega zgodba se bo dotaknila vseh gledalcev, ki bodo spremljali telenovelo Tu vida es mi vida. Igralec bo v zgodbi nastopil v vlogi Pepeja, katerega sam opisuje kot dobrega moškega, predanega svoji družini.

"Pozdravljeni prijatelji, moje ime je Pepe. Uh, kakšno življenje. Imam popolno družino, kolikor je pač lahko popolna. Saj veste, stvari se včasih spremenijo in ljudje se ne znajo zavezati," je v videoposnetku, objavljenem na družbenih omrežjih, moč slišati Valentina, medtem ko je globoko potopljen v svojo novo vlogo.

V enem zadnjih napovednikov je namreč moč videti, kako Pepe izve za nezvestobo svoje žene, čeprav je sam povsem predan njunemu zakonu in družini, ki sta si jo ustvarila. "Moje žene skoraj nikoli ni bilo doma, zato sem sam prevzel naloge mame in očeta, a sem vse to z lahkoto prenesel, dokler je bila naša družina združena. Težak udarec sem prejel, ko sem izvedel, da je moja družina temeljila na lažeh," je dodal.

Toda njegovo življenje bo doživelo preobrat, ki ga vsi pričakujemo. "V svojem avtomobilčku prihaja oseba, ki ji je ime Paula in mislim, da mi je všeč. S sabo prinaša posebno očarljivost, kaj hitro sva se povezala. Spremljala me bo v mojem procesu starševstva brez mame. Sodelovala bova, postala bova ekipa in ustvarila si bova svojo zgodbo," je razkril Pepe.

Pepe ima dva otroka: Lucío, na katero gleda kot na najboljšo prijateljico, in Tea, posebnega dečka, kateremu je neskončno predan. "Sem dobra oseba, rad pomagam drugim. Premagati strah, da bi našel svojo največjo strast, je težek proces, toda če najdeš svojo  avtentičnost, boš našel tudi svojo svobodo," je na koncu v vlogi lika opisal svoje lastnosti.

Premiera telenovele na mehiških televizijskih zaslonih bo 15. januarja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar