ponedeljek, 1. april 2024

Zvezdnica telenovele Sebična ljubezen pričakuje prvega otroka

Foto: Instagram Ana Lucía Domínguez

Ana Lucía Domínguez preživlja eno najslajših obdobij svojega življenja na osebni ravni. Igralka uspešnih Telemundovih telenovel, kot sta Sebična ljubezen (Perro amor) in Divja mačka (Gata salvaje), pri 40. letih starosti pričakuje prvega otroka s svojim srčnim izbrancem, kolumbijskim igralcem Jorgejem Cárdenasom, s katerim je poročena že 15 let. Igralka bo kmalu vstopila v 19. teden nosečnosti.

"Ko sva se pred 15. leti poročila, sva se pogovarjala, kako lepo bi bilo imeti otroke. Pravzaprav sva se takoj po poroki dogovorila, da bova v razmahu dveh let poskusila imeti prvega otroka. Toda živela sva v petih državah, veliko sva potovala, dela mi na srečo nikoli ni zmanjkalo, imela sva zelo lepo življenje in prišlo je do točke, ko sva bila tako zelo navdušena nad potovanji ... In ko je prišla Luciana (tako bo ime njuni hčerki), je bila to čudovita novica in zdelo se nama je, kot da življenje začenjava znova. To je lep dogodek, ki je v najini življenji prinesel čarovnijo," je Ana Lucía pred kratkim razkrila v svojih zgodbah na Instagramu.

Igralka je imela doslej zelo mirno nosečnost. "Prvih nekaj mesecev nisem bruhala, nisem imela vrtoglavic, niti jutranjih slabosti. Res sem zelo vesela, da teh simptomov nisem imela, saj sem od prijateljic slišala, da so se s težavo prebijale skozi te simptome v prvih treh mesecih nosečnosti. Zaenkrat mi gre zelo dobro, hvala bogu. Telovadim, nadaljujem s študijem, sovpadlo je tudi s selitvijo v drugo državo, tako da nisem mogla veliko počivati. Občasno sem le nekoliko bolj utrujena in zaspana, sploh prve mesece, drugače pa je moje življenje običajno," je pojasnila.


Ana Lucía je razkrila, da se bo dojenčica imenovala Luciana. "Zakaj, ker je to izpeljanka mojega imena, če obrnemo vrstni red mojega prvega in drugega imena. Poleg tega je moja tašča pred 15. leti imela sanje s tem imenom in takrat mi je dejala, da bo tako ime najini hčerki," je dodala.

Otroka bo imela pri štiridesetih letih, kar zdravniki običajno smatrajo za tvegano nosečnost. "Resnica je, da me ni bilo strah, odkar sem izvedela, da sem noseča. Hvala bogu sem zdrava, veliko se gibam, zdravo se prehranjujem. Ginekologe sem obiskala v Kolumbiji, Mehiki in zdaj tukaj v Madridu in vsi se strinjajo, da sem zelo dobro skrbela zase in za svoje telo ... Eno je imeti otroka pri 40. letih, ko je človek veliko sedi, se nikoli ni gibal, je slabo jedel, ima težave z debelostjo ali visokim pritiskom ali kompleksnimi stvarmi, takrat je tveganje zelo veliko. V mojem primeru hvala bogu ne pričakujemo težav. Še naprej bom skrbela zase, da bom ostala v dobri formi," je priznala glavna igralka Netflixovih serij, kot sta '¿Quién mató a Sara?' in Pálpito.


Igralkin mož, Jorge Cárdenas, je v preteklem letu nastopil v osmi sezoni serije El señor de los cielos, v kateri je nastopil v vlogi pokvarjenega veleposlanika Bolivarske republike Venezuele, Alana Saadeja.

Ana Lucía in njen partner, ki sta zadnjih devet let živela v Mehiki, sta se pred kratkim preselila v Španijo, kjer sta se odločila, da bo to odslej njuno stalno prebivališče. "S Jorgejem sva to res načrtovala že nekaj let in lani sva se odločila. Želela sva kraj, ki je malo tišji. V Mehiki sva bila 9 let, tam sva zelo uživala, obiskala sva skoraj vse, kar se je obiskati dalo in prepričana sem, da se bova zaradi dela v to državo še večkrat vrnila. Toda najina glavna baza bo odslej v Španiji, ker se mi zdi, da je Madrid v tem trenutku zame veliko bolj miren," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar