petek, 19. april 2024

Na snemanjih nove telenovele je doživel nesrečo

Foto: TelevisaUnivision

Pri 89. letih se Eric del Castillo še naprej redno udejstvuje v igralskem poklicu. In ravno med snemanji njegovega zadnjega projekta, telenovele Vivir de amor, je doživel manjšo nesrečo, med katero si je poškodoval roko. Kaj se je zgodilo, je pojasnil igralec sam.

"V sklopu zgodbe se vodilna moža telenovele, Emmanuel Palomares in Juan Diego Covarrubias, zapleteta v prepir, ki se konča tudi s fizičnim obračunom. Med tem prepirom drug drugega porineta ob steno, na kateri visi slika. Ta slika je padla naravnost na mojo roko. Od tega je že teden dni, a zadeva še vedno ni zaceljena. Kakorkoli že. Dobil sem šive. Rana je močno krvavela. Najprej so me oskrbeli tukaj, potem še reševalci. To so pač slabosti te službe. Vsi so se prestrašili, ker sem res grdo krvavel. Med delom sem doživel že marsikaj in sovražil bi, da bi se snemanja ustavila zaradi takšne malenkosti. Vse od nesreče mi vsi posvečajo veliko pozornosti, me sprašujejo, kako je z mojo roko. Skratka sem zelo vesel, zadovoljen, vsi me razvajajo," je med pogovorom z mehiškimi mediji dejal veteranski igralec.

Video: YouTube

Kar zadeva možnost upokojitve, jo Eric del Castillo popolnoma izključuje in namerava delati do zadnjega dneva svojega življenja. "Razmišljal sem o tem, potem pa zadevo prespim in to možnost izključim. Kaj naj počnem, če ne bom delal? Znorel bi. Ne vem, koliko časa bom še zdržal, a ko bo Bog tako želel, bom odšel. Nisem razmišljal o upokojitvi, ne še," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar