ponedeljek, 8. april 2024

Zaradi odtujenosti od sina ne pozna svojega vnuka

Foto: Instagram Eduardo Yáñez

Edini sin Eduarda Yáñeza noče vedeti ničesar o svojem slavnem očetu. Igralec in njegov prvorojenec, ki nosi tudi očetovo ime, sta že leta odtujena. Zvezdnik telenovel, ki je vedno kazal podobo zelo pogumnega in močnega človeka, danes živi svojo dramo, vredno telenovele, v kakršnih nastopa.

Čeprav se je svojčas zelo trudil ohraniti dobre odnose s sinom, ki ima 34 let, mu to ni uspelo. Zadnje čase sploh ne komunicirata, igralec pa zaradi tega še ni imel priložnosti spoznati svojega vnuka. "Žalostno je to reči, toda nikogar ne moremo prisiliti, da bi nas imel rad, še posebej, ko so njihova dejanja usmerjena strogo proti tebi. Pride trenutek, ko spoznaš, da temu odnosu ni pomoči, da je tako rekoč mrtev," je igralec dejal v intervjuju z Matilde Obregón.


Priznal je, da je poiskal sina, ker je želel, da bi živel z njim, a se je Eduardo Junior odločil živeti z mamo. "Neizmerno sem ga imel rad, ko sem ga vzgajal. Bil je moj najboljši prijatelj, moj najboljši partner, moje najboljše vse. Živela sva skupaj … Toda sčasoma sem spoznal, da sem kot oče naredil vse, kar je bilo v moji moči," je dejal.

Daleč od tega močnega značaja, za katerega trdi, da ga ima, pravi, da ga je ta situacija zelo prizadela. "Zelo ga pogrešam. Veste, kaj pogrešam? Ko vidim prijatelje, ki me predstavijo svojim otrokom in s ponosom povedo, kaj vse so njihovi otroci dosegli. Jaz tega ne morem narediti," je še dodal.

Video: YouTube

Ni komentarjev:

Objavite komentar