ponedeljek, 1. april 2024

Ostal je brez računa na YouTubu in s prstom pokazal na nekdanjega menedžerja

Foto: Instagram Christian Chávez

Po uspešni turneji skupine RBD, ki se je je udeležilo le pet izmed izvirnih šestih članov, so se pojavile govorice, da naj bi predstavnik skupine, Guillermo Rosas zagrešil milijonsko goljufijo. Čeprav so se vsi člani zasedbe skušali izogniti pogovoru o tej temi in njegovega imena ali dejanja niso izpostavljali, se je zdaj zoper njega pojavila še ena obtožba.

Christian Chávez je včeraj na svojih Instagram zgodbah razkril, da mu je nekdanji menedžer odvzel njegov YouTube kanal. "Dragi moji, kot ste morda že opazili, je bil moj YouTube kanal popolnoma izbrisan," je na kratko zapisal v zgodbi, ki jo je objavil pred dobrimi 20 urami.

Foto: Instagram Christian Chávez

Igralec in pevec ni izgubil le tega računa, ampak tudi videospot za svojo pesem Libertad, kot je pojasnil in izpostavil, da je za to odgovoren Guillermo Rosas. "Izgubil sem vse, vključno s pesmijo Libertad, čeprav sem pred leti iz lastnega žepa plačal za snemanje tega videospota. Ne razumem, zakaj se je to zgodilo, edina oseba, ki je imela informacije za dostop do mojega kanala, je bil moj nekdanji menedžer, gospod Rosas," je dodal.

Christian se je po pomoč obrnil na skrbnike tega velikega omrežja. Je pa objavil tudi fotografijo, na kateri je razvidno, da njegov račun zdaj pripada človeku po imenu Guillermo. "To dejanje me boli v dušo in upam, da ga je mogoče razložiti, leta dela sem vložil v svoj kanal," je še omenil.

Doslej je to vse, kar je razkril na to temo. Morda bo v kratkem ponudil več podrobnosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar